Pjokkenogmamma Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hei jenter! Ingen som har satt opp treff ser jeg, men det hadde jo vært hyggelig å se alle sammen. I morgen kl: 12:00 som vanlig på Tea Lounge? Selv om de ikke har noe stellebord, kunne vi tatt en kjapp kaffe. Hva sier dere? Håper mange kommer!
tre små luringer Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 ja hadde vert koselig med et treff! jeg og Eirik vil gjerne komme!
Pjokkenogmamma Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Så koselig, da er vi ihvertfall to:o) Vi får håpe flere melder seg på.
Helgamor Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Jeg har fått høstferiebesøk, så jeg kan dessverre ikke komme. Jeg har litt lyst til å dra på baby bio mandag og se på Varg Veum filmen. Den går på saga, tror det er kl halv ett. Noen som kunne tenke seg å bli med?
Plupp Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jag och Molly kommer om det passar in med mat och sånt styr :-) Kan inte gå på kino på mandag, men det låter ju kul!
Linn2007 Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har veldig lyst å dra å se Varg Veum filmen!
Helgamor Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Flott ) Sender deg en PM med mitt mobilnr, så vi kan avtale når vi skal treffes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå