Gå til innhold

noen som har hatt svaaaaaaaak strek og er gravid??hva er jeg??noen


Gjest

Anbefalte innlegg

hei, jeg testet i mårres og er 1 dag over ikm og fikk svak strek, veldig svak..har vært gravid 3 ganger men mistet alle gangene, men har fått operert i livmora så skal være iorden nå..noen som har fått svak strek? er jeg gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier jo at en strek er en strek:O)

Vent et par dager og ta en ny

 

Masse lykk til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svak strek på testen min. Nå er jeg uke 6:) På min test sto det at hvis streken var svak så var man gravid likevel:)

 

Du kan jo ta en test i morgen, bare for å se. Gjerne med morgenurin;)

Lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg hadde svak strek, ble både glad og bekymret om hverandre! Anbefaler å kjøpe cb-digital, da slipper du å forholde deg til streker. det gjorde jeg, tok den 3 dager etter, og den sa GRAVID - så nå nyter jeg det :) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med -lucy-.

jeg testet svaaaaaaaak positiv med billigtester.. den var så svak at jeg nesten ikke kunne se den.. men jeg tok en cb digital dagen etterpå, og den sa "gravid"! testet positiv 3 dager før IKM:)

 

du er nok gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å så fine svar:-) vil så inn her til dere:-) har vært gravid 3 ganger og mistet alle , siste mistet jeg i 16 uke og måtte abortere ved fødsel..en liten minigutt..(mars) så nå har jeg operert i livmoren og vil så inn her.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjempesvak strek, og tok 6 tester før jeg trodde på det... Men nå er jeg 11+4 og har hørt det lille hjertet slå. Du er nok gravid ja! Gratulerer og lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok test fredag og den var VELDIG svak... (kunne nesten ikke se streken) Trodde ikke den var positiv, men da mensen uteble over helgen tok jeg en ny test tirsdag og den viste tydelig "Du er gravid"!!!! Vent ett par dager og ta en ny test. Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også veldig svak strek! Tok 2 tester den samme ettermiddagen, med samme svake strek, og tenkte at testen neste morgen ville vise en sterk en, men nei den var fortsatt svak. Uansett er jeg gravid, og det står jo på pakken at en strek er en sterk. Så gratulerer så mye :¤) Krysser fingrene for at det skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å samme her, tok testen på ny i dag, men samme svake strek..:-( for vel vente til søndag nå..har jo ikke fåt tr så er nok, men slapper mer av med en sterk strek:-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vest ikke vær muli å få nåkka som helst opp i den ruta der ves du ikkje e gravid. Før det e et stoff i kroppen som du KUN produsere når du e gravid som danna den streken. Så svaaak eller ikkje, en strek e en strek ;) Gratulerer ;)!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...