Gå til innhold

Juli: Aaaaaaaaaaaaaaaneeeeeeeeeetten???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her jobbes det minst 110% om dagen. Så sliten så jeg trur jeg snart revner på tvers:(

Var på intervju sist torsdag og krysser alt jeg eier for å få den jobben. De skulle ringe denne eller neste uke. Håper håper håper håper.

Det er en assistentjobb i kommunen for ei dame bare 6år eldre enn meg som har hatt slag.

Ellers har begge gutta hatt kikhoste så svigers har vært supersnille og hjelpa til masse med barnepass.

Så har vi fått varmepumpe, knalldigg. Og enda mer digg er at pappa betaler herlighetn!!!!!!!

Var nede på hytta i helga og stengte for vintern men rakk jo ikke ringe noen av dere for å treffes:(

Helga var over på null komma svisj..

Kan jo og nevne at jeg har begynt på Grete Roede og på en uke har jeg tatt av 1,9kg!!!!!!

Men målet er laaaaaaaaaaaaaaaaangt unna enda. Men håper jeg er der til sommern. Vil ned alt jeg skal ned før jeg tar brystreduksjon og mageplastikk. (har fått det innvilget av legen min!!!)

Ha en superfin dag da Tørpis!!!!

Og god helg

• 1 måned senere...

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihiii

ikke reist bort, men litt travel for tiden...:P er aktivt med disse små gitt!

også er jeg ingen aktiv dibber lenger... vært innom kanskje 3 ganger på månedsvis... Men rope på meg på msn, snuppa, så snakkes vi ;)

Håper alt er bra med dere da! Og at det virkelig ordner seg med jobb og det hele nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...