Gå til innhold

Skal "feire" 20 års dagen min på fredag!!

Anbefalte innlegg

Eg blei 20 den 3 okt. Og har planlagt ein fest over eit halvt år, før eg viste eller var gravid.. og eg skal feire det på fredag me venner og 2 søstre som ikkje veit noke enno, det er litt tidlig enno. så eg gruer meg skikkelig til å "prøve" å skule noke. så må jo late som eg drikker..

Eg har jo noken venner eg har fortalt det til som skjønner meg, men er redd dei skal få veta det enno! kva bør eg gjera, og kva ville DU gjort hadde DU hatt samme problemet??

Fortsetter under...

Da jeg skulle gifte meg og ha utdrikkingslag var jeg gravid med nr 2. Min forlover og jeg ordnet det veldig greit med å kjøpe akoholfri rødvin til meg, dampe av etikettene og lage egne etiketter hvor det stod brudens rødvin. Du kan jo gjøre det samme, men med feks jubilantens rødvin

Du kan:

-si du dessverre går på pencillin eller antibiotika (der alkohol vil nedsette virkningen)

-alkoholfri vin som over..

-jeg hellte alkoholfrivin over i annen vinflaske og sa at en flaske var nok siden jeg måtte ha litt kontroll på festen... gikk også lagde meg sprite og limebåtdrik uten noe mer..hihi.. og varierte me å ta en liten touch av rød san fran sisco-mix (kjøpes på butikken).. tror folk var så opptatt av sitt eget at inge reagerte på det.. spritflaska sto jo rett ved...

-men pass på drikkkene dine så ingen velmenende venner spriter den opp......

GOD BURSDAG!!!

jeg hadde sagt det som det var.. at du er gravid. ellers så får du ikke det noe kjekt på festen uansett... folk kommer til å bli kjempe glade for deg!;) du kan jo si det på festen.. en overraskelse..;) blir kjekt det

folk tenker ikke nødvendigvis over hva som er i glasset ditt, så lenge du har noe i det. Jeg var i bryllup i min 7 uke og det var ikke noe problem. Eneste folk reagerte på var at jeg hadde sluttet å røyke. Men det er det jo mange som gjør.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...