Gå til innhold

Hvor handler dere babyklær?

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en del plagg på H&M som jeg liker. Men synes de fortsatt har mye sommerlige/lette plagg der. Noen som har en formening om når det kommer mer klær i butikkene som er litt mer "høstlig/vinterlig"?

Har dere handlet inn alt dere trenger av klær allerede?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10550412-hvor-handler-dere-babykl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handler mest på Lindex. Er man medlem av Lindexklubben får man jo rabatt innimellom der og. De har veldig fine farger der synes jeg, også er det ikke så dyrt. Enig med at man ikke bør bruke for mye på dyre merkeklær nå med en gang. Men det er jo selvfølgelig forskjell på hva man har råd til, og hva man liker av stil. Har heldigvis arvet endel fra søskenbarn også.

Annonse

Har kjøpt noe på H&M og Lindex, men har sett mye fint på Reflex. Har masse fra førstemann, men siden dette er første til samboeren min så føler jeg at vi må kjøpe litt mer nytt enn jeg ellers ville gjort til nr.2 :o) Tenke å kjøpe mesteparten når jeg går i permisjon, for å ha noe å gjøre på.

Innkjøpene jeg har gjort så langt har vært fra Ellos, H&M, Kappahl, Lindex og Cubus. Handlet en ladning på H&M i går og synes de hadde fått inn bra utvalg av vinterklær (bor i Tromsø). Blant annet hadde de godt utvalg i ullundertøy til baby/barn. Men det som JEG synes er dumt er disse hettejakkene de selger helt ned i nyfødtstørrelse! Utrolig upraktisk! Var på utkikk etter et par søte cardigans til lillejenta, men endte opp med helt andre ting for alle de små jakkene hadde hette. Sukk...

Jeg har masse klær etter eldstejenta og mye av det er kjøpt på H&M. De første par-tre månedene er det ingen vits i å bruke en formue på dyre klær. De vokser så fort ut av det og det blir ofte flekker etter både bærsj og gulp og morsmelk som ikke alltid er så enkelt å få av i vask. I tillegg får man ofte mye klær i fødselsgave fra venner og familie og mitt inntrykk er at de fleste også handler dette på H&M, slik at jeg måtte bytte mye som vi allerede hadde fra før.

Da datteren min ble eldre, gikk jeg over til å kjøpe et klesmerke som heter "Name It" som du bl.a. får kjøpt i Exit-butikker og på Baby-shop. Disse klærne er ikke så veldig mye dyrere enn H&M, men de har bedre kvalitet og krymper ikke i tørketrommel, slik bomullsklærne fra H&M gjør. Kan helt klart anbefales. Når tiden er inne for utedresser, votter, luer osv, kan jeg helt klart anbefale Troll og Reima som er svært holdbart til aktive ute-barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...