Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Skal åpnet mme pakke oppbevares i kjøleskapet?? Det viste jeg ikke....
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hæææææ? Det står ikke noe om det på pakken min. Der står det oppbevares tørt, mørkt og ikke over normal romtemperatur. Dette er småfolk... Hvilken mme er det du så det?
Matja Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Åpnet FERDIGBLANDET mme skal oppbevares i kjøleskap, ja, men ikke pulveret! Det er jo melk, så det er klart den skal oppbevares i kjøleskapet:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hørte bare noen nevne at den åpna pakken skal i kjøleskap:/ men det er sikkert bare tull. Måtte bare sjekke om jeg var den enste som oppbevarte den i kjøkkenskapet=) hehe
Matja Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Det er bare tull!! Sikkert noen som ikke har peiling som har sagt det. Selv oppbevarer jeg den bare på kjøkkendisken, men akkurat nå har jeg alt av mat i tette bokser da, men det er jo ikke nødvendig. Jeg har på sånne poseklyper fra Ikea. Syns det fungerer bra, og syns det høres ekkelt ut å ha mme-pulveret i kjøleskap... Merkelig
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Står faktisk i en barnebok jeg har kjøpt at pulveret skal stå i kjøeskapet, men hun (dr.miriam ett eller anna) er amerikans tror jeg..kanskje de ha andre regler der. Står iallefall ikke noe på hipp pakka om det, så har det bare i kjøkkeskapet jeg også.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg vil vel tro de mener de små ferdigpakkene med NAN. Hva skal vel pulver i kjøleskap å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå