Gå til innhold

Collett og nan bruker plis se hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bytta fra nan til collett pga ekstremt mye gulping? Og hjalp det evt?Og Er det sant at collett gir fete barn?

Dere som bruker collett, blander dere for hele dagen?! Vet man ikke kan gjøre det med nan! men på pakken til collett står det jo at man skal gjøre det. Og der kan man jo blande rett i kokende vann! med nan må man avkjøle til ca 40 grader

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytta fordi vesla fikk vondt i magen av Nan. Det er ikke sant at Collett gir fete barn (hvor i har du det fra?).

Blander ikke for hele dagen, blander en og en flaske. 2/3 kaldt vann og 1/3 vann fra vannkokeren. Lett som en plett :-)

Skrevet

Vi bytta fra Nan til Collett pga at lillejenta fikk vondt i magen, men det ble ikke noe bedre av collett. Heller verre. Jeg gikk tilbake til Nan, men begynte å blande pulveret i ca 50-60 grader. Da ble det mye bedre og hun har ikke hatt vondt i magen etter det. Det er nok bare å prøve seg frem. Jeg setter oppkokt vann i kjøleskapet og varmer vannet opp i mikroen til riktig temp.Men det er mange muligheter å gjøre dette på. :-) lykke til!

Skrevet

Gulp som følge av collett bruk, lukter oppkast.

Skal bytte tilbake til NAN, bare prøvde collett fordi den var litt billigere.

Men etter lillegutt har gulpet lukter det oppkast av hele gutten jo...

ÆSJ.

Sverger til NAN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...