Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har ingen erfaring rundt dette. Akupunktur hjeler vertfall for meg. jeg ville sendt mail til en akupunktør å hørt hva de eventuellt kan gjøre
*mary had a little lamb Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hei, mannen min gåt til akupunktur - han hadde dårlig motilitet, noe som hadde bedret seg på siste prøve. Da hadde han gått til akupunktur i 3 mnd. Sjekk linkene jeg har limt inn - det hevdes ihvertfall at kvaliteten på sæden økes, M http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=77241 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=77246
AniBer Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 Takker for svar! Nå har ihvertfall mannen min bestilt seg time, allerede i morgen! Skal bli spennende å prøve det frem til vi kommer inn på rikshospitalet. Onsdagsklem
AniBer Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 Nå har mannen min vært til behandling to ganger. Akupunktøren er ihvertfall helt sikker på at han kan hjelpe mannen min med sædprod. Jeg blir veldig forundret altså... Han hadde holdt på håndleddet til mannen min og spurt/sagt at han har hatt vondt i magen; DET STEMTE. Han spurte også om han hadde vært på jakt... Forrige fredag skøyt vi med luftpistol... Dette visste jo ikke akupunktøren... Vi har egentlig stor tro på at dette kan hjelpe mannen min! Gynekologen min har henvist oss både til Riksen og til fertilitetsklinikken ved Telemark Sykehus. Der er det en ventetid på 4 mnd. Jeg fikk også en blodprøverekvisisjon som skal taes ved neste mens. Lørdagsklem
*mary had a little lamb Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Så bra :-) Ja det er rare greier alt de finner ut av ved å kjenne på pulsen på håndleddet, og se på tungen vår.... Håper det snart klaffer for dere, Jeg har selv vært til ekstrem stimulering hos akupunktøren i dag - da jeg starter å spraye til tirsdag. Onsdagsklem fra M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå