Gå til innhold

Alba. Hva synes dere om det?

Anbefalte innlegg

Jeg må lufte noen navn her inne. Vi er bare akkurat blitt gravide, men siden jeg er veldig opptatt av navn, er det gøy å begynne å lure allerede nå.

Vi lurer på hva dere synes om jentenavnet Alba. Og hvilket liker dere best av Constanse og Cornelia?

Og hva synes dere om Sakarias?

håper på mange givende svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10549692-alba-hva-synes-dere-om-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alba er jo veldig nydelig, men forbinder det lett med Jessica Alba, det er jo for så vidt ikke noe galt, jeg synes Alba er nydelig og spesielt, hva med Alma?

Mange vil nok omtale Constanse og Cornelia som "pompøse" men jeg synes det er to vakre navn. Liker Cornelia bedre enn Constanse.

Sakarias er nydelig! Tror vi må ha ganske lik navnesmak, fordi det er akkurat min stil. Zacharias går også ann å skrive, men Sakarias er finere:)

Annonse

Jessica Alba tenker jeg på da, og Dr. Alban - så forbinder det mest med et etternavn. Men det er jo i samme gate som Alva og Alma da - så det er nok greit å venne seg til. Synes nok uansett at Alma er et finere navn. Alba høres litt ut som en forkjølet Alma... De andre navnene dine liker jeg ikke i det hele tatt - sorry :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...