Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,er det noen som bor i Landås området med barn som er født i februar mnd og trenger en trille venn/gå turer med. En mor her med et barn som søker det... Berre ta kontakt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi bor i det området...pleier å gå en del turer rundt vannet blant annet! Har en jente på 6 måneder! Kan gjerne gå på tur ilag ;o)

Skrevet

Hei,det har vore korselig da. Hvor bor dere da? har du vært på noen av DIB treffene? Vi bor i vognstølbakken.

Hilsen mammen til lille Roe Henrik..

Skrevet

Bor litt forbi Landås torget....ca 15 min å gå til dere! Har vært på mange DIB treff, nesten hver gang april og mai gruppen har hatt treff! Gikk med den samme gjengen på BIM treff under graviditeten! Du da?

Kan jo møtes å gå en trilletur på tirsdags formiddag?

Skrevet

Okei,nei eg har ikkje vært på noen DIB treff. Det har vore korselig da,eg skal ingen ting den dagen. Når tid passer det for deg da?

Skrevet

Er det noen som vil være med på trilleturer,fra Landås området. Kan og gå på kafe og evt. Har en sønn som vart født i februar,noen fleire som har barn i jan,feb? Det har vore korselig om vi kunne treffes ;-)

Hilsen mammaen til en søtt gutt.

Skrevet

Hei!

Sorry at eg ikke har svart deg tilbake angående tirsdagen, har vært bortreist en uke og har ikke hatt tilgang på internett! Tok en tur på sparket....

Skrevet

Okei,det går bra,er du fort innterisert,hvor gammel var din datter igjen?

Mammen til Roe Henrik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...