Gå til innhold

maximillian torgeir..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men jeg synes dette krasjer noe aldeles forferdelig. Maximillian i seg selv er bare så "far to much", så lenge man ikke har keiserlige aner eller forventninger om å bli keiserlig.....

Torgeir, derimot, det er et flott og godt navn.

Skrevet

enig der gitt,maximillian er litt vel harry,og verre blir det blanda med torgeir, men hver for seg går det jo an.

Skrevet

Maximillan var fint. Men Torgeir blir alt for mye for meg. Liker ikke når to navn blir smeltet sammen til ett. Blir for mye for meg.

Synes Tor er et grusomt navn, og Geir er fælt, så da blir jo TorGeir dobbelt så stygt. Men er dere bønder så blir det vel bedre med et bondenavn, enn et fint og moderne navn.

Skrevet

Så du sier at bønder ikke bør gi barna sine "fine, moderne" navn????

Skrevet

Hehehehe!! unnskyld at jeg ler, men de navnene sammen ble bare hysterisk morsomme! Like ille som Bob Kåre...hehehe! Arnt Bjarne!!

Skrevet

Er dette virkelig et særiøst innlegg?

I så fall synes jeg Maximillian Torgeir ble helt krasj.

Maximillian er fint alene, dropp Torgeir!

Hvis du absolutt må ha begge navnene foreslår jeg heller Torgeir Maximillian uansett hvor grusomt det måtte være...

Beklager...

Skrevet

HEhehehehehehehhe... Der fikk jeg meg en god latter....

Du tuller antar jeg?=P

Skrevet

*Knis*

Ja dette må være en spøk. Jeg har trodd at mange andre her inne har tulla (uten at de gjorde det), men dette er definitivt en fleip.

Skrevet

Herlig start på dagen. Dette var bare grusomt. For det er jo selvfølgelig en fleip????!!!

Skrevet

Torgeir er et godt navn - det heter faren min nemlig :-) Han er så langt i fra bonde som man kan komme - til deg som forbandt det med et bondenavn... Maxemillian derimot er to much - dropp det!

Skrevet

er dette er tulleinnlegg? Helt forferdelig...Sorry. Torgeir kan gå an, kutt ut det derre Maximillian-greiene. Enten bare Max, eller bare Torgeir synes jeg. Lykke til!

Skrevet

hehehhe.. dette var selvfølgelig ment som en fleip! bare en liten oppvekker og overdriving for å påpeke at det har vært veldig merkelige navn her i det siste...moro var det..

Skrevet

Det var en fleip ja? Ellers er Torgeir et flott navn! Maximillian er helt forferdelig.... Iallefall på en nordmann.

Skrevet

Hm, vet ikke om de om burde ta den har skjønt poenget ditt - men moro var det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...