Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Heter Savannah ...så jeg har faktisk ikke hentet det fra såpeserien frustrerte fruer... Jeg synes det er dårlig av dere å hetse et navn, uansett om dere ikke har sansen for det. Det er greit at en har en annen smak enn andre, men det er vel ingen vits å såre og fornærme for det vel?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 You go girl! ;-) Jeg digger Savannah =D Du burde være stolt av din datters navn =D Er det forresten noen som heter Savannah i FF?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk for oppmuntringen. Er visst en av skuespillerne som har det på datteren sin i virkeligheten. Hun har tvillingjenter som heter Savannah og Eden. ( Har blitt fortalt at det er ei rødhåret ei). Ellers så vet jeg også at eksen til Morten Harket sin datter heter Savannah. Tror hun er på min datters alder.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg elsker det navnet. Datteren min på ett år heter det. Ei jente i barnehagen der hvor de eldste barna mine går heter det (hun er også 5 år), og første gangen vi hørte navnet falt både jeg og mannen min pladask for det. Jeg bryr meg ikke om hva folk synes om navnet. Jeg og faren liker det best, og vi har fått mye skryt av det. ( Av både eldre og unge folk). Gidder iallfall ikke å ta de som hetser navn her inne seriøst. Det virker jo ut som om de har hørt mye negativt om navnene til sine egne unger, og på en måte tar igjen her inne. ( Sånn som mobbere gjør det... )
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Camilla Malmquist Harket (altså x-en til Morten Harket) fikk i 2005 eller 2004 en datter, kjempenydelig, som heter Savannah Fiore Blu, det betyr blomst eller noe på italiensk, faren er italiensk tror jeg. Kan jeg spørre hvordan du uttaler navnet? Sier du S"ævæ"nnah eller S-A-vannah? Altså, amerikansk eller norsk uttale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå