Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Da var eggløsningsprøyra satt og uttak fredag morgen.... Jeg gruer meg sånn, vet ikke om jeg klarer det, sist var så jævelig og har fått skikkelig skrekken. Både uttaket var grusomt samt to forsøk på å tappe væska jeg fikk i buken, innleggelse i over ei uke, 12 kilo væske i buken og resten av kroppen, masse nesten uutholdelige smerter...Off nå er det ingen vei tilbake:-/ Jeg vil ha barn mer enn alt i hele verden og vet at det tilslutt er verdt alt strevet og smertene, men tenk hvis det blir samme helvete denne gangen? Orker det bare ikke:-(( Føler meg så sytete nå, men er så redd... Har masse egg, men har gått kortere tid på sprøyter og de har vært mer forsiktig med dosene. Jeg er stinn og oppblåst, men ikke sånn som sist da jeg såvidt kunne gå. Jeg tror nok det vil bli bedre denne gangen, men tenk hvis.... Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget........
natasja Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Å det er så fælt at noen må gå igjennom så mye for og få noe som andre ikke tenker på engang. Normalt skal det jo være ren nytelse og lage barn, mens for noen blir det ett rent helv.... Det hadde vært greit og gå igjennom prøverør men er det for mye å forlange at det skal gå som normal. Trenger liksom ikke problemer oppå problemene. Å det er så fælt at du gruver deg sånn. Lykke til på fredag. Det blir helt sikkert annderledes denne gangen.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hei Emilia ) Med tanke på hva som skjedde forrige gang så er jeg sikker på at de har tatt sine hensyn vedrørende doser og medisiner til deg.Du skal ikke oppleve det samme en gang til vet du.Er jo også et godt tegn at du selv kjenner at det er anderledes denne gangen.Jeg er sikker på at dette skal gå fint. Når du kommer på klinikken på fredag synes jeg du skal fortelle sykepleier om hvordan du har det,slik at hun kan berolige deg litt. Da vil de nok også ta ekstra godt vare på deg ) Vet ikke på hvilken klinikk du holder til,men jeg var selv på uttak på st.olav i dag.Mitt 3 forøvrig,og de har alltid gått fint. Lykke til-og god klem til deg )
Lykkelig mor til tre Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er av den oppfatning at har man vondt så skal man kunne si det, og klage litt. hvorfor skal en ikke kunne det. Det hjelper kanskj eikke så mye, men det føles noen ganger greit å kunne offe seg litt, eller klage litt.Synes egentlig det er merkelig det der med at vi ikke skal klage på ting?!?! Synes det er helt naturlig jeg da.. klage over det som er galt eller trist eller om en gruer seg til, men ikek minst glede seg over det som er bra som er godt og det en får til. Livet har ikke bare en side da.. Har den?!?!??! Skjønner godt at du gruer deg skal jeg være ærlig. Du får bare håpe på det aller beste at det IKKE blir denne smerten flere ganger. Og blir den det, så bit tenna sammen og som du sier tenke at det ER verdt det! For det er det. Håper på det beste for deg klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå