Gå til innhold

noen som har begynt på julegaver eller er ferdig????

Anbefalte innlegg

Hadde jo som ett mål å bli ferdig med alle julegavene før oktober for å slippe å gå høygravid å handle julegaver, eller gå i over fylte kjøpe senter i desember, har begynt, men er langt i fra ferdig.så jeg kommer vell til å springe i siste liten som jeg pleier,

noen som er ferdig eller?

Fortsetter under...

Ferdig til de fleste, mangler samboer og noen av hans slekt, men de overfører jeg bare penger til:o)

Phu, men kun fordi jeg skal ha ks orker ikke gå på kjøpesenter med magen før eller etter..

Med tanke på en mulig fødselsdepresjon er jeg godt igang med julegavene. Mangler bare til de aller nærmeste, så er jeg i mål med det. Elsker å shoppe julegaver så må ha igjen et par til desemer. Er jeg dårlig får det bli netthandel.

Har begynt å tenke på julegaver i allefall og har avkrevd ønskelister fra venner og kjente.

Det jeg derimot har gjort er at jeg har kjøpt bursdagsgaver til alle som har bursdag i høst. De ligger ferdig innpakket og klare til å sendes...

Annonse

Har ikke begynt nei, er så mye annet som skjer før termin at jeg har nesten ikke tid altså. Mye annet som skal kjøpes også, så må nok kanskje julegaver vente til neste lønning i november igjen...får sende sambo og søster'n tror jeg.

Begynte friskt og optimistisk i august med julegaveinnkjøpene. Men etter at blodtrykket steg i taket, og jeg fikk klar beskjed om å roe helt ned har jeg lagt videre kjøpe planer litt på is.

I tillegg får jeg sterke ryggsmerter av å gå noen få meter, så jeg må nok regne med å gjøre resten av innkjøpene etter fødselen.

Men det går jo ant å reise på ett av sentrene en ettermiddag med mann og barn å parkere de i en kafe mens jeg selv går rundt å får tak i gavene. Bruker å ha liste over hva jeg skal ha til hver enkel, da går innkjøpene ganske lett.

Ferdig m foreldrene mine sine julegaver, bursdagsgave til pappa som er i høst og farsdagsgave... Ellers har jg resten igjenn men får ta d i desember el sende sambo m handleliste, muligens d blir gavekort på alle... Enkelt og greit, får se hva jg orker...

Har ikke fått begynt å handle enda men har bedt alle om å skrive ønskeliste så tenkte jeg skulle begynne nå etterhvert å få handlet inn til iallefall. Blir nok til at jeg kommer til å handle litt etter fødselen også:)

Vi har begynt så smått med julegavene. Har ikke kommet så langt som jeg hadde håpet, men har lista klar med hva jeg skal kjøpe til hver enkelt, så jeg tror det går greit å få det unnagjort. Tror jeg skal tiltro mannen min litt mer ansvar i år enn jeg egentlig hadde tenkt, så det blir vel jul i år også!

Annonse

nesten ferdig med dei perifære og har att dei kjekkeste til dei nermeste... venter på lønning så egf kan forrsette... Vil ikkje ha så mye stress med disse i år da babyen kommer rett før des. OG kem vet at vi kommer oss hjem fra sykehuset med en gang? En er ikje garantert en frisk unge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanligvis bruker jeg å handle julegaver 1-2 uker før jul.I år har jeg kjøpt inn alle julegaver i sept.Gjenstår innpakking av gaver.Det føler jeg ingen hast ved.Godt å være ferdig.Orker ikke tanken på å stresse inne på kjøpesenter rett før jul i år.

Har kommet godt i gang med julegavene, har igjen et par som jeg skal kjøpe når jeg får lønning. Godt å slippe stresset rett før jul, vi bor ganske langt unna nærmeste by, må enten ta båt eller to ferger, så det orker jeg ikke:)

Skal bare kose meg rett før jul:)

Har kjøpt en god del av gavene ja. Synes det er greit å bli ferdig før babyen kommer, slik at jeg slipper det i julestrida på senterene. Har også baket litt og skal til på julekakene:-) Koselig å ha noe å fordrive tiden med.

Har kjøpt en del, men siden jeg er sykemeldt så skal jeg lage ganske mange selv så har jeg noe å fordrive tiden med. Og det blir litt billigere med tanke på at vi har brukt en del penger på babyutstyr :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...