natasja Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei Jeg lurte på om noen har hørt at man ikke skal ta ut så mange egg? Vi er ferdig med forsøkene i det offentlige, og da de ikke kan finne noen feil på meg eller min mann er det vanskelig og innfinne seg med at man ikke skal kunne få egne barn. Vi har derfor bestemmt oss for og fortsette på Nordica i Danmark, og snakket med dr. Lindberg tidligere i uken. Han spurte meg hvor mange egg de hadde tatt ut og hvor mye medisin jeg hadde brukt. Jeg svarte at det er tatt ut 16, 19 og 17 egg. Samtalen tok bare 10 minutt og på slutten fikk jeg spurt om hvorfor vi ikke klarte å bli gravid. Svaret var "jammen i ditt tilfelle har de tatt ut for mange egg. Vi skal ha ut 4 stk?) Fikk mail fra dem i dag hvor det står at jeg er high responder og de foreslår en kort behandling med lave sprøyte doser. Men høres ikke dette rart ut??
Mrs. icsi og småen Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg fikk beskjed i Haugesund at de regnet mellom 8 og 15 egg som bra. Kanskje de i Danmark går for færre men med høyere kvalitet??? - At de i Norge er så Obs på å få ut flere egg for å få flere sjanser at noe av kvaliteten går på bekostning av kvantiteten...? Andre med andre tanker? Men det høres jo ut som h*n hadde klare tanker om det og at det hørtes positivt ut i fht at dere har en sjanse for å lykkes. Det er jo bra, da. Lykke til uansett!!! Lykke til uansett
natasja Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for svar. Ja jeg ble kjempeglad og fikk tilbake litt av pågangsmotet. Det høres liksom litt logisk ut. Kanskje kroppen ikke er så motakelig for egg når man har har tatt ut så mange? Vi stimulerer jo kroppen så vi får mange eggposer, men hadde dette vært i normal syklus så ville jo sjansen for mange barn være stor. Kanskje kroppen tenker at nei denne månden skal vi hoppe over for vi har laget 17 eggposer og det er for mange. Men 8 til 15 egg er jo også mye. Kankje jeg er helt på villspor. Jeg tenker og tenker og analyserer hver minste ting. Men vi starter nå opp i februar. De hadde ingen ventetid, men det er litt greit med en liten pause. Det er snart jul og med det stresset er det nok og kun tenke på julegaver og julemat.
Thea-81 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg var i Danmark (Maigaard), de tok ut 17 egg - og det ser ut til at vi har lykkes Men: Jeg har akkurat ligget på sykehus i 2 uker pga overstimulering, dette kan også ha noe med at de tok ut så mange egg så sikkert ikke dumt å ta ut litt færre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå