Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har valgt Trianglen i DK da to andre vennepar av oss er blitt gravide der med inseminering.

Aner ikke hva vi kommer til å få tilbud om, skal til konsultasjon der om to uker. De finner ikke noe galt med noen av oss, og gyn sier bare at vi skal fortsette selv, men etter 21 pp gidder jeg rett og slett ikke mer. Er 33 år også, så jeg har ikke et hav av tid akkurat.

Hva tror dere, blir det inseminering som det første?

Kan noen fortelle om dette og kanksje om egguttak hvis noen har lyst?

Er livredd men lettet over å legge det litt i noen andres hender nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Noen spesiell grunn til at dere velger DK?

Vi har også gått til det skritt å søke ivf, men vi tar det på Rikshospitalet. Gyn er i ferie nå, men sender inn papirene når hun kommer tilbake

Skrevet

Hei Tutta og Turbotrollet!

Husker dere igjen fra "bli gravid," tror jeg.

Håper dere lykkes med assistert befruktning, dere går en spennende tid i møte!

Vi er nå i gang med ivf i Haugesund, skal ha mikroinjeksjon (icsi). Spennende.. :)

Lykke til!

Klem fra (tidl mamma mia xpp)

Skrevet

Hei

Jeg syns det er flott at dere er igang. Vi startet opp når jeg var 29. Sykepleierne på riksen sa hele tiden. Jammen du er jo så ung, 29 er jo ingen alder. Nei dette må du ikke stresse med. Neivell. Nå er jeg snart 32 og fremdeles ikke blitt mamma. Vi fortsetter nå i Danmark etter ferdige forsøk i det offentlige her hjemme. Kan godt skjønne at det er deilig for dere å komme i gang.

Vi har ikke prøvd insiminering. Alle våres forsøk har vært ICSI. Jeg gruvet meg og noe forferdelig, men allt av medisiner og ut og innsetting har gått kjempefint. Det værste er selvfølgelig ventetiden og nedturene som er nesten knusende. Men vi krysser fingrene for at du kun får oppleve en stor opptur.

Lykke til.

Skrevet

Kan ikke svare på spørsmålet.. men ønker deg bare velkommen her inne og LYKKE til :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen, det blir en merkelig tid fremover..

Turbo: Vi bor i DK så vi er jo i det "riktige" landet i forhold til ass. befrukning. Mange muligheter og steder å velge mellom.

Krysse fingrene for at vi alle her inne sitter med et lite nurk i armene innen et år : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...