Gå til innhold

Hei desember- og januar damer;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har snik titta gjennom vinduet der bare, men det er veldig barne vennlig ser det ut som! bilder av barn og salg av mamma klær, så du kan sikkert ta sjansen på at det går bra!

Jeg kommer forresten litt senere, skal til legen halv 12, så håper dere holder ut en stund!

Annonse

Hei.

Nei vi diskuterte ikke noe nytt sted. Har ingen forslag jeg, ikke så kjent i byen, det fungerer jo greit på Bari, men er åpen for nye steder.

Hvis ingen foreslår noe bedre, så får vi bare gå på Bari. Neste treff blir vel onsdag 17.?

Jeg er foreløpig bare sykmeldt 20% så jeg er bare hjemme på fredager, og da er jeg ofte helt ferdig ;) men er alltid klar for sosiale anledninger.

Hei.

Til du som er forvirra:

På treffet på Bari forrige torsdag kom det frem at flere nå er hjemme på dagtid. Derfor ble det sagt at det var lenge å vente helt til neste kveldstreff (som vi altså ikke satte noe nytt sted for) onsdag 17..

Så derfor blir det altså DAGtreff på Det Lune Rede torsdag 11. I TILLEGG til KVELDStreff neste onsdag (på Bari om vi ikke blir enige om annet) Pose og sekk er bra..! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...