Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge inn dette innlegget, og føler meg i grunn litt dum som skriver et slikt innlegg i det hele tatt.. anyways, vi har lenge snakket om å få barn, men er ikke helt "der" ennå. Men nå begynner jeg å lure på om noe er på gang allikevel.;/ Jeg begynte på nye p-piller i juni i år, men kuttet de ut fordi kroppen slo helt krøll på seg. Mange uregelmessige blødninger og bare tull.. Vi bestemte at jeg skulle gi kroppen en "pause" før jeg begynte på nye piller, så fra ca august har vi brukt kondom. Men det har vært et par små uhell.. Nå begynner jeg å bli litt småkvalm, har ikke hatt mensen på en god stund, er litt svimmel og utfloden har forandret seg. Det har blitt mer, og den er tynnere. Jeg tok en test for noen uker siden, og den var negativ. Tror dere jeg kan være gravid? Jeg vet ingen kan svare sikkert på det, og jeg skal ta en ny test om ikke TR dukker opp. Men, jeg spør allikevel, i tilfelle dette er symptomer noen kjenner igjen.. Jeg har vært gravid før, og da var jeg vekdig kvalm fra starten, så jeg har som oftest skjønt det før testen slår ut. Jeg HÅPER at dette skal være uregelmessigheter fordi jeg har sluttet på pillene, har andre opplevd slikt ved pilleslutt?
Mrs.K Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hei.. Ja, det kan tar lang tid før testen slår ut. Det kan ta opptil 3 mnd etter sist mensen. Jeg tok gravid test to gange uten å få noe skikkeli svar så det eneste måte å finne det ut på er å ta blodprøve... Det tar 2-3 dager før du få svar. Det er jo lettere å ta blodprøve og få svar enn å gå rundt og lurer på det..?.. Og ja småkvalm, svimmel, ingen mensen + utfloden har endret seg = sannsynligvis gravid men ikke SIKKER nei... Men det kan jo også hende at når du sluttet p-pille så det "forstyrret" hormoner dine.. slik at det ble litt endring i kroppen din.. Men jeg har aldri hørt om det ellers- Vet kun at p-sprøyte kan man få litt forandring. Hør med legen iallfall synes jeg du bør gjøre Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå