chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Bare lurer på noe jeg... Etter mine to SA fikk jeg en syklus på 27 dager, EL på dag 13 og TR på dag 27... Nå denne gangen har plutselig EL forskyvd seg noen dager, så den kom på dag 11 og TR på dag 25... Hva skjer og hvorfor... hvor korte sykuser kan en ha før det kan bli et problem?? Kan det bli et problem? Og på hvilken måte om så er? Jeg blir IKKE gravid, etter min siste SA skjer ingenting. Så nå er det testing etter EL igjen... trodde jeg skulle slippe det igjen men neida.... arg, erså lei denne kroppen her og lei det å ikke forstå hvorfor noe ikke skjer. Vil så gjerne ha en liten bebis i magen nå, liten kul på magen, bli stoooor og glad!!! Sliten av dette, og når en tror alt ser bra ut så blir det noen forandringer, nesten som bare for å vise at alt ikke "er normalt" alikavel!!!
kattungen Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Æsj, så synd det ikke klaffet for deg denne mnd heller. Skjønner at du blir frustrert *trøste trøste*!!!! Og det er selvfølgelig stress med syklus-tull. Har hatt masse av det selv og varierte mellom 24-28 dager. Har endometriose, så vet at det er en årsak hos meg. Men det hindret meg ikke i å bli gravid noen av gangene. Så tror ikke 25 dager skal hindre deg, men tror at det er verre når syklusen er nede i 21 dager el mindre. Lykke til, og merk jeg sier TROR, for er ikke sikker på dette. Heier på deg!
Tannpine Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 vet ikke om jeg har så mye fornuftig og bidra med, men har hatt litt embryologi og kan tenke meg at det kanskje kan bli ett problem med oppbygging av slimhinner om syklus er for kort(mellom mens og el, tiden mellom el og mens er konstant..) slimhinnene bygges jo opp etter man har blødd alt ut sånn at egget kan feste seg. logisk? 25 dager regnes vel som innenfor normalen så du trenger sikkert ikke tenke på det ennå.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Okay, takk folkens=) Alt blir liksom noe en funderere på om er normalt for tiden, klarer ikke tenke på annet.. hadde vert greit om alt var som det skulle, og ikke konstande påminnelser om at noe forandrer seg igjen gitt.. heh.. Skal som sagt etterlyse noen svar hos gyn på mandag-tirsdag og da får vi vite time til samtale og deretter videre utredning- eller hva vi skal gjøre fremover.. Men ser liksom ikke at noen kan gjøre noe, alle prøver ser fine ut, jeg har eggløsning og jeg har et barn fra tidligere. Sambo`s prøver var ikke de beste han hadde sett men absolutt fungsjonible... så ikke vet jeg. Har liksom ikke helt lyst at noen skal "putte" spermiene inni meg heller liksom, da mangler intimiteten.. men men, kan vi få barn så skal jeg vel ikke henge meg oppi hvordan det kom inn=)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Ærlig talt chick. Disse syklusene er da normale nok. Hvis du plutselig fikk sykluser som var på 40-60 dager, da kan vi snakke om unormale!! Og kan du ikke holde deg på bli gravid-sidene og skravlesiden -er så lei av å se nicket ditt her inne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom heller tilbake hit når du blir gravid igjen!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Gud så frekk du er. Har du fått oppdragelse noen gang? Dette er en side hvor alle er velkomne og vi kan spørr om alt uten at det er for dumt. Tenk å hakke løs på den måten.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 Hei du anonyme.... Jeg står verfall frem og så lenge du går under anonym velger jeg å ikke ta deg så høytidelig.. Om du er lei av mitt nick her inne så overse meg, er ingen som tvinger deg til å gå inn på mine tråder... Håper for min del du er borte herfra når jeg engang skal være så heldig å kunne flytte over her, om det blir... Men ellers takk, ha en fortsatt fin dag med god samvittighet. Uansett så er det veldig mange hyggelige folk her inne som har kanskje vert i min situasjon og som faktisk orker og svare. Neste gang du ser mitt nick så lavær å opne trådene mine!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå