mamman til 2 godjenter:) Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 hei. i dag og i går hadde jeg bitte litt lyserosa utflod når jeg tørka meg etter dobesøk, blir bekymret jeg siden det var sånn det begynte forrige gang når jeg hadde en sa...det behøver så klart ikke å være noe, men noen som veit hvorfor det er sånn og om det kan være noe? takknemlig for svar:)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Heisann:) Ut av egen erfaring så vet jeg att d ikke behøver å være noe galt... Hadde som du beskriver 3 ganger i løpet av mitt forrige sv.skap(var kjempe nervøs hver gang-etter 2 tidligere sa)-Men ALT var bare bra:) Hvor langt er du på vei?? Legen sa til meg att d var ganske vanlig å få litt sånn lyserosa utflod/blødning på den dagen vi skulle hatt mensen... Og att veldig mange hadde litt småblødninger gjennom hele svangerskapet uten att d betydde noe:) Han sa forresten også att så lenge d ikke er forbundet med smerter,så gikk d som regel bra... Lykke til! Håper alt er bare bra!:)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 jeg er bare i uke 7 da, så det er jo ganske tidlig enda, men...har ikke noen smerter i det hele tatt, men pga den sa jeg hadde så blir jeg bekymret, litt teit kanskje..men, men...ikke hatt noe i dag da:) håper så inderlig at denne spiren sitter.. takk for svar og ha en god dag:)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Skjønner veldig godt att du blir bekymret... Hvis d har stoppet nå, så er d vell gode sjanser tror jeg- ellers hadde d vell begynt for fullt kanskje...Krysser fingrene! Ha en god dag du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå