Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 har tatovert meg. kan vel amme for det om?? var ein som spurte om eg kunne amme når eg hadde tatt tatto? har jo aldri hørt noe om det så har ikkje tenkt over det.
trollet66 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 HVorfor skulle du ikke kunne amme???? Tdidligere så ville de ikke ha bodgivere som hadde tatovering, dette har de gått bort i fra. Det er ikke faligere å amme enn det er å bære frem selve barnet!! Har ammet to baren med min tatovering, og ingen av dem har fått noen mén, ta det bare med ro. Det de har vært redde for tidligere i forbindlese med tatovering (og blodgiving) er ¨skjult¨ hepatitt. Du kan bare amme med god samvittighet!
trollet66 Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skriver innlegget på nytt, fullt av ¨trykkleifer¨ som vanlig!!!! HVorfor skulle du ikke kunne amme???? Tidligere så ville de ikke ha blodgivere som hadde tatovering, dette har de gått bort i fra. Det er ikke farligere å amme enn det er å bære frem selve barne, sannsynelighvis mindre farlig i så måte....!! Har ammet to barn med min tatovering, og ingen av dem har fått noen mén, ta det bare med ro. Det de har vært redde for tidligere i forbindlese med tatovering i utlandet (og blodgiving) er ¨skjult¨ hepatitt. Du kan bare amme med god samvittighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå