Stolt mamma! Skrevet 3. oktober 2007 #1 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det e så ufattelig urettferdig!!!! Denne gangen trodde eg virkelig at det skulle gå bra! Men nei..... Begynte å blø idag og gikk til legen. Der fikk eg beskjed om at eg hadde en begynnende spontan abort!!! Blei sååååååååå lei meg at eg begynte å hyl grine der eg satt! Ska på ny kontroll for å ver på den sikre siden fredag, men han ga meg ikke mye håp. Har blødd mer etter legebesøket og - å det har komt små klumper... Så har ingen håp!! Nå har eg mista 4 ganger!!!!!:-( Har bare så lyst på en liten unge!! Føle meg ganske misslykka her eg sitte... Ska heldigvis til spesialist om 2 uker - håper at han har gode svar til meg om hva vi kan gjøre nå! Legen min snakte om at eg kanskje komme til å få resept på hormoner... Men forstår ikke helt hva nytte det kan ha - blir jo uansett fort gravid - klare bare ikke å "holde " på spiren.... Off.....Håpe eg snart kan få en grunn til å smile igjen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10547056-nei/
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette var forferdelig trist å høre.... Du har d tøfft nå, det er ikke vanskelig å skjønne!!! 4 ganger- det er mye å gå gjennom det. Heldigvis, oppi det hele, blir du fort gravid som du skriver. Har du prøvd Crinone (progesteron) eller Albyl- E (blodfortynnnende) i noen av svangerskapene? Jeg syns du skal kreve utredning dersom du ikke alt har fått dette. Og si at du ønsker å prøve Crinone og Albyl- E neste gang vel. Dette er ikke skadelig for fosteret. Mange av oss opplever dessverre at vi nærmest må være "egen lege" oppi dette, og leser og leter over alt etter info som kan hjelpe neste spire å klore seg skikkelig fast. På universitetssykehuset hvor jeg går har de innrømmet at de har lite kunnskap på dette med Habituell abort. Men etter utredning med blodprøver der er jeg nå henvist til Fertilitetssenteret i min landsdel. Ingen foreslo dette, men jeg krevde det. Lykke lykke til!!!! Stå på, selv om alt føles svart til tider. Det ordner seg til slutt dette, som legen på Fertilitetssenteret sa til meg.Håper du får den hjelpen du trenger, og at du snart går rundt med stor og flott mage. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10547056-nei/#findComment-10548819
Stolt mamma! Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2007 Takk for svar! Ja utredningen e begynt... Men så blei eg jo ganske uventa gravid akkurat når eg va begynt på utredningen... Va på sykehuset og tok mange prøver+ de tok slange+ballong inn i livmoren og sprøyta inn saltvann for å se om alt var i orden. Fikk beskjed fra sykehuset at alle prøver var i orden + ikke noe galt me verken livmoren eller egglederene... Men der sa det stopp... Ingen mer hjemp å få. Spurte ette både Crinone og Albyl - men det hadde de ikke hørt om og ville ikke skrive ut resept på det. Har snakket me fastlegen min om det - å han va mektig irritert på sykehuset - Så eg e nå blitt henvist til en spesialist som driver privat. Der regne eg me å få god hjelp!!! Glede meg til komme dertil!! Masse lykke til til deg og!!! Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10547056-nei/#findComment-10556231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå