Kaninur Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Eg har termin i desember, så hadde vore moro med trillevenner ut på nyåret sidan eg skal ha permisjon i eit semester... og kjenner få bed småbarn i byen.
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 heisann! fra april/mai er jeg med på trilletur;) skal også ha permisjon i et år, og kjenner også svært få (dvs ingen) som skal få småtroll...
Erisa* Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Heisann! Jeg har termin 20.januar, skal også ta fri vårsemesteret (bortsett fra en eksamen i april som jeg må ta). Hadde vært kjekt å trille sammen med en annen student, ja! Jeg er medisinstudent på 4.året, bor 500 meter fra stadion. Hva studerer du, og hvor (sånn ca) bor du?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Eg og er student i Bergen! Har termin 6. januar, men skal berre ta halv permisjon. Får sikkert sjangs til trilleturar i tillegg:-D Hadde vore kjekt å blitt kjent!
thea83 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har termin 30.januar og hadde vært kjekt å bli kjent med noen av dere andre studenter som skal ha permisjon. Jeg skal selv ha ett års permisjon fra sykepleien og gleder meg noe helt hinsides til å bare være hjemme og kose meg med jenta vår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå