Gå til innhold

Til alle Anonyme


Lillen78

Anbefalte innlegg

Kan dere ikke bruke nick?

det er kjekt å vite hvem som skriver innlegg, og hvem som deler felles sjebne her inne... Også om vi skal ta følge gjennom graviditeten...

 

Lite hjertesukk fra meg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke for meg at jeg skal dele graviditeten med noen her inne før lenger ut i semesteret. Jeg er her veldig sjelden, leser litt, var mye mer aktiv sist.

 

Skjønner ikke helt hvorfor alle skal signere med nick, plager det deg? Jeg er ikke plaget av anonyme innlegg. Ikke kjenner jeg igjen nick heller, så sjelden er jeg innom.

 

Men det evinnelige nick-maset synes jeg er irriterende. Jeg hadde et annet nick på dib da jeg var der en del. Byttet for anledningen, da jeg vil holde graviditeten litt "hemmelig".

 

Synes det er mye mas på "den" anonyme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi, jeg rett og sett vil være anonym..

Prøvde og skifte nick, men det gikk ikke. Og siden jeg fremdeles er i første trimester, vil jeg holde meg selv hemmelig..

Er vell ikke så nøye vell.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes at vi skal akseptere at noen ønsker å være anonyme.

noen liker å bruke nikk, jeg liker ikke det og vet at om det kommer til å bli fjernet vet jeg at jeg ikke kommer til å bruke tjenesten.

om det skulle være noen som er ufine eller svarer useriøst så er det bare å klage til moderator. moderator har ingen problemer med å finne ut hvem som skjuler seg bak anonym.

jeg synes nå heller ikke at alle disse niken sier så mye om hvem som er hvem heller jeg da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har laget dette stedet synes at det er greit at man er anonym her inne. Hvorfor skal alltid noen prøve å diktere hvordan de vil ha det her inne? Lag ditt eget nettsted om du ikke liker hvordan dette er!

 

 

 

 

Stolt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurte også på dette for en stund siden, men har funnet ut at det er jammen ikke rart folk er anonyme her inne, det har gått opp for meg i løpet av uka...

 

Det er noen grusomme mennesker som er her inne, så vil man jo ikke bli kjent igjen og bli en hakkekylling... Det virker som om noen blir valgt ut som offer og jaktbytte, da er det jo bedre å kunne snakke om vanlige ting under nicket "anonym".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har fortalt til noen andre enn min samboer at jeg er gravid og vil helst at familie og venner skal få vite det først=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at et nick kan være rimelig anonymt - det er jo i grunnen opp til den enkelte å finne et nick som ingen forstå hvem som er bak. Samtidig gir et nick et litt mer personlig preg en "anonym" - dette ordet som flere bruker. Jeg synes en personlig touch ikke er å forakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være annonym så lenge jeg ikke har sagt noe om graviditeten til noen. Skal bruke nicket mitt når nyheten er sluppet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...