Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 oh my.... i 3 år har jeg villet ha barn og alltid ville kalle henne for linni hvis det ble jente. nå er jeg gravid med en jente, og je visste hva hun skulle hete. nå så kommer hun plastikdokka på tv3 som heter linni. hva tror dere folk tenker om dette navnet? huff... asosierer dere det mmed hun glamormodellen eller ikke? vær så snitt å svare. jeg som syns det er så søtt, feminint og fint navn..
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Beklager, men det første som slår meg er Linni Meister... I å for seg nydelig navn, synd hun har "ødelagt" det litt..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Tror nok også at du et års tid framover kan komme til å "måtte" forklare at nei, du har ikke kalt datteren din opp etter L.M. Men etter det er hun da garantert ute av mediebildet! Og alle kommer til å tenke på din datter når de hører navnet Linni. Enig med deg at det er søtt!
nr to på vei:) Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Synes navnet er fint jeg:) At hun glamourmodellen i Robinson heter det skal du ikke bry deg om. Hun blir fort glemt når serien er ferdig:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Men du,- hvis dette har vært "bestemt" i så lange perioder, ville jeg garantert brukt navnet. Ikke glem at Linni i Robinson bare er "hot" i noen måneder mens programmet pågår, ingen vil tenke på det senere. Linni er jo et utrolig pent navn, så gå for det,du:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Dette er da virkelig ikke noe problem! herremin, glam.modeller liksom. Tror nok ikke det er noe fare for at ungen din blir assosiert med henne, hahahaha
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Enig med de andre her.. Kall babyen din Linni..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå