Gå til innhold

HJELP MEG!!!!!!!!

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal naa gaa til innkjoep av en elektrisk brystpumpe. vil laere jenta aa kunne ta flaske.. og saa sliter jeg med lite melk paa kvelden.. bruker hele kvelden paa grining pga lite melk.. og vi ender opp med en overtroett lita jente som griner etter mat og en suuuper sliten mamma... =(

vil derfor proeve aa pumpe meg en gang til dagen, slik at jeg kan gi en flaske med melk paa kvelden i tillegg til pupp! hoeres dette fornuftig ut? vil da tro hun blir mer god og mett.. og vil da sovne paa kvelden... og saa kan det jo vaere greit at hun kan ta flaske ogsaa.. slik at min mor eks. kan passe henne noen timer =)

men saa lurer jeg paa tips da...

boer jeg pumpe meg paa morgenen ? hvis ikke.. naar da?

boer jeg pumpe meg samtidig som jeg ammer ?

hvor mye bor jeg proeve aa pumpe ut? saann ca... ?

boer jeg pumpe fra begge bryster?

noen med erfaring med denne avent elektriske pumpa?

gi gjerne raad...

tuuusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har litt mer melk om morgen/formiddag og kan pumpe litt ekstra da. Dersom babyen din bare spiser et bryst til måltidene, kan du pumpe det andre, gjerne mens baby dier, lettere å få ut melk da.

Dersom baby legger seg før deg, og sover godt i mange timer, kan du pumpe deg om kvelden, begge bryst rett før du legger deg også.

Har ikke personlig erfaring med Avent elktriske pumpe, men bruker den manualle dagelig ved siden av elektrisk dobbelpumpe. ER svært fornøyd med Avent.

HVor mye du skal pumpe er jo beroende på hvor gammel baby er? Tulla mi på 10 uker, spiser 120-140ml mm av falske om kvelden i tillegg til at hun kosepupper etterpå.

Skrevet

Jenta her er snart 7 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...