Gå til innhold

Det er vel ikke noe problem å bruke Milo når jeg vasker babyklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bruke Milo jeg, i og med at det er vel det som er mest skånsomt for tøyet. Vet ikke hvordan dette er i forhold til allergi hos barn, men det skal vel gå bra?

Signerer med anonym jeg, siden at jeg egentlig ser selv at det er et teit spørsmål. :-P

Skrevet

vi skal bruke nøytral vaskepulver og tøymykner da det er ganske mye allergi i min familie. når ullklærne skal vaskes skal vi bruke milo uten parfyme..

Skrevet

Når jeg vasket babytøyet brukte jeg blenda sensitive vaskepulver og sensitive skyllemiddel....,Har brukt milo på noe ulltøy ja,...Satser på at det burde gå bra:)

Lykke til med klesvasken:0)

Skrevet

Handlet en god del ullklær og disse vasket jeg i Milo.

Det andre bruker jeg vanlig Blenda Sensitive på..

Overforsiktighet kan også føre til allergi har jeg hørt =)

Skrevet

Jeg bruker milo uten parfyme. Anbefalt av naaf (norges astma- og allergiforbund). Kjedelig med vaskemiddel som ikke lukter noe, men mye bedre enn at barnet får allergi.

Skrevet

Jeg bruker Milo på ull , og Neutral på annet tøy ! Går sikkert ann å bruke Milo uten parfyme , men det må da bli dyrt ?

Skrevet

bruker blenda sensitiv og sensitiv tøymykner, men til ullklær bruker jeg milo både vaskemiddel og tøymykner, med parfyme. Synes milo lukter kjempegodt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...