Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Tenkte å bruke Milo jeg, i og med at det er vel det som er mest skånsomt for tøyet. Vet ikke hvordan dette er i forhold til allergi hos barn, men det skal vel gå bra? Signerer med anonym jeg, siden at jeg egentlig ser selv at det er et teit spørsmål. :-P
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 vi skal bruke nøytral vaskepulver og tøymykner da det er ganske mye allergi i min familie. når ullklærne skal vaskes skal vi bruke milo uten parfyme..
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Når jeg vasket babytøyet brukte jeg blenda sensitive vaskepulver og sensitive skyllemiddel....,Har brukt milo på noe ulltøy ja,...Satser på at det burde gå bra:) Lykke til med klesvasken:0)
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Handlet en god del ullklær og disse vasket jeg i Milo. Det andre bruker jeg vanlig Blenda Sensitive på.. Overforsiktighet kan også føre til allergi har jeg hørt =)
Hanne31 Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bruker milo uten parfyme. Anbefalt av naaf (norges astma- og allergiforbund). Kjedelig med vaskemiddel som ikke lukter noe, men mye bedre enn at barnet får allergi.
Smellt P. Tjukka Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bruker Milo på ull , og Neutral på annet tøy ! Går sikkert ann å bruke Milo uten parfyme , men det må da bli dyrt ?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 bruker blenda sensitiv og sensitiv tøymykner, men til ullklær bruker jeg milo både vaskemiddel og tøymykner, med parfyme. Synes milo lukter kjempegodt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå