Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har god erfaring med det ?

Hadde min første time i går , skal dit i morgen igjen.

Hun jeg går til er 50% jordmor på sykehus , og driver med akupunktur,svangerskapskontroll ++ 50 % .

Håper på hjelp til å få egget til å feste seg.

Begynner med nesespray i slutten av denne mnd,

prøver alt jeg kan ,stikking med nåler, bli sunn,slutte helt med røyk før jeg begynner med nesespray,alt i alt , bli superwoman :P

Det er så driiit at grunnen til at vi begynte med icsi var at mannen min har få sædceller , nå går det jo mer på at jeg kun fikk ut 7 egg, ingen på frys, og av 2 egg, festet ingen seg :(

Vet ikke hva jeg skal gjøre, skulle liksom bli et nytt menneske , tenkte jeg, men samtidig blir jeg så uendelig trist og lei av at jeg aldri får til å få det jeg ønsker meg mest i hele verden ...

Ja , det var klagingen for i dag ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg eggkoker`n

Først vil jeg si-akupunktur har jeg tro på !

Skulle tatt selv ifb med dette forsøket,men fikk ikke

det til å klaffe med programmet denne gangen.

Om du klarer å slutte å røyke til medisinstart-synes jeg

du skal være stolt over det.Da har du gjort noe som beviselig

har mye å si for resultatet...Har foresten mannen din prøvd akupunktur?

Skal vist virke bra på dem også...

Jeg synes 7 egg er kjempebra jeg,synd du ikke fikk på frys sist...

Men kanskje denne gangen ?

Lykke til !

Skrevet

Hei du!

Jeg har kjempe tro på akupunktur!! Fikk akupunktur før vårt første forsøk, men det gikk dessverre ikke.

Har atter det byttet akupunktør - til en som har spesialisert seg på dette med barnløshet etc.

Så nestegang tror jeg at det går bra :-)

Mannen min går også til samme selvom vi ikke har fått påvist dårlig sædkvalitet, men vi fikk anbefalt det fra akupunktøren likevel....

Jeg begynner også på spray slutten av måneden......og har stor tro på at jeg blir mamma neste år!!!!! :-)

Lykke lykke til!!

klem

Skrevet

Jeg har også tro på aku. selv om vi ikke har lykkes så langt. Nå ha jeg gått til behandling én gang pr uke siden slutten av juli, og forsøket er ikke før i november, så jeg håper nålene gjør susen denne gangen.

:-)

Skrevet

Jeg har tatt akupunktur 2 ganger denne uken,

vet ikke om det blir det samme fremover , eller om jeg skal nøye meg med 1 gng pr uke,

Har planlagt uttak i begynnelsen av november,

men først må jeg jo begynne å spraye & stikke.

Det som er kjipt , er at jeg skulle ha ringt inn mens i dag, men den har ikke kommet , gitt...

Skrevet

Jeg har stor tro på aku! Går selv til det, men kun mens jeg tar medisinene. Jeg har vært et par ganger inden uttak, ca en gang pr uke og i tilleg har jeg fått aku rett etter innsetting. Jeg har utviklet flere egg og bedre kvalitet med aku (de første rundene var uten, og eggene ble ikke befruket - hvis de kom så lang - de gikk og i stykker ved opprensning, og jeg dannet mange skall).

Jeg blir og glad og fullt med god energi, så noe er det, det er jeg sikker på!

Jeg får og aku ved uttak, som smertestillende, og det gjør ikke vondt! Noen ganger merker jeg slett ingenting!

Vær positiv, selvfølgelig lykkes dere og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...