jula Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 du snakker,hvor vanskelig skal det egentlig være å finne navn..?hadde jentenavnet klart lenge- Agnete.men, nå er jeg liksom lei av det!:-( liker veldig godt navn som Aurora(selv om det er poppis..), Sigrid og Anna.men også Sara og Nora! men så har liksom veninnen min "kapret Nora og Sara-hun har termin 2 uker etter meg,så de får jeg ikke bruke:-/ Aurora forbinder samboern med Anne Cath Vestly, og Sigrid var visst heller ikke så fint!men jeg liker det veeeldig godt, så jeg må prøve å bearbeide han..4,5 ukre til termin:-)
prebs Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Agnete er jo nydelig! Kan du ikke prøve å venne deg til det igjen...? De andre navnene du skriver opp, er jo mye mer vanlige... Men det er ikke lett med navn, nei!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes også Agnete er et utrolig nydelig navn. At venninnen din har "kapret" Nora og Sara er bare teit, du kan jo bruke Sara Agnete eller Nora Agnete. Skal hun ha tvillinger siden hun har kapret begge? Aurora er også fint, men jeg synes ikke Sigrid er så pent, forbinder det med gamle damer og synes det er litt gammeldags.
jula Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 nei,hun skal ikke ha tvillinger..men skal antakelig ha et av navnene..ja,er litt teit-men jeg bryr meg ikke så veldig om det!:-)hun er litt hormonell for tiden..er enig med deg egentlig, er ikke så mange som heter agnete..og det er jo nyyydelig:-) og så var det ingen som fikk det navnet i fjor!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Gå for Agnete, elsker det navnet. Det er helt utrolig nydelig, mye penere enn både Nora og Sara, og jeg veit jeg ikke er den eneste som mener det! ;-) Gå for Agnete, du;)
jula Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 blir nok det ja:-) hvisst det blir jente!;-)
jula Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 det skal jeg si deg ikke er enkelt det heller..:-) kanskje Samuel..er et navn både jeg og samboer liker.tenker det er litt spesielt,men ikke så mange som heter det, enda!ellers har jeg tenkt på navn på R eller N, som f.eks Ragnar..litt gammelmodig kanskje?, og Nikolai(men kanskje lett han blir kalt Niko da?)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Tror vi har ganske lik smak, tihi, Samuel er jo kjempenydelig, og ikke blant topp 10 lista, som man aldri kan forutse, men allikevel. Ragnar er nydelig det og, men forbinder det med han lille gutten som omkom i tsunamien ;-(
jula Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2007 uff da, Ragnar blir da et mellomnavn,ikke skal det være bindestrek imellom.så vi kommer ikke til å si Samuel- Ragnar;-) blir bare teit-haha!oppkalling..!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Synes de fineste alternativene her var Sigrid og Anna. Kjenner flere Sigrid'er og alle er bare herlige og pene mennesker, det gjør at man forbinder navnet med positive ting. Anna liker jeg fordi det er enkelt, godt og gammelt. Aurora blir for mye Anne Cath Westly for meg også.
Grid Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg synes førstevalget ditt, Agnete var finest jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå