Lykkelig mor til tre Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Da er jeg endelig ruger Jeg er så utrolig glad. Jeg bare må bli gravid! Jeg er og skal være optimistisk. Dette går rette veien, helt sikkert Vi fikk ut 11 egg. 8 egg ble befruktet. 7 egg delte seg mer elle rmindre optimalt... Vi har satt inn ett egg, og har SEKS egg på frys!!!! HURRA!!!!!!!! Men, jeg har i aller høyeste grad planer om å bli gravid med det ene lille fantastiske egget jeg har i livmoren min nå. Gledermeg masse... skal nyte tanken på at jeg er gravid, helt til det motsatte er bevist Sneier innom senere.. nå skal jeg sove litt klemmer.....
Chaiemae Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Gratulerer så mye som ruger. Kjempeflott med seks egg i fryseren da.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Gratulerer som ruger, og med et halvt fotball-lag på frys !
LilleVakreAnna Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Så fantastisk det høres ut, det MÅ jo bare gå bra for dere da, det er jeg helt sikker på!!!!!!!! Ble skikkelig glad da jeg leste innlegget ditt, jeg! Er det første forsøk og? Vi skal i gang med første forsøk på min neste syklus, og hadde det bare gått halvparten så bra som med dere skulle jeg vært fornøyd. All verdens lykke til!!!
Mrs. icsi og småen Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 WOW!!! Så bra! Gratulerer med innsett og flotte resultat på egg/frys! Masse lykke til, håper på at det lille egget fester seg godt fast!!!
Lykkelig mor til tre Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 ÅÅÅååååå takk skal dere ha alle sammen for lykke ønskninger på veien Jeg bare jubler av glede jeg I dag har jeg ligget på sofaen i heeeele dag. Vært litt dronningen på haugen kanskje??? Men sist vi satt inn egg så funket det jo å ligge paddeflat første dagen for så å bare ta det heeeeeeelt rolig de to neste ukene. Ble jo gravid.. og han ligger i sengen sin og drømmer søtt nå !!!!!! Har bare satt inn egg en gang før og det er jo da lillegutt. Så dette er andre gang og kan jo bare håpe på at det går like greit denen gangen. Forskjellen denne gangen er at sist hadde vi bare ETT egg som delte seg riktig, og det ble satt inn og gleden var stooor da jeg ble gravid. Nå har vi fleere å ta av om vi ikke klarer det.. men det SKAL vi Juhuuu her er vi OPTIMISTER!!!!!!!!!!!!!!!! Klemme klemme klemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå