Gå til innhold

Merkelig følelse.. (samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Har veldig mye mensmurringer om dagen, og JM sa at hodet hadde festet seg, så hun mente at fødsel kan skje når som helst. I natt har jeg vært oppe og tisset ca 8 ganger og hver gang jeg gikk for legge meg igjen fikk jeg skikkelig menssmerter nederst i magen.

I tillegg så har jeg veldig vondt nedover innsiden av hvert lår.. Kjennes ut som jeg får strøm, og det er vanskelig å gå når det skjer..

Noen andre som har opplevd dette, og vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10544951-merkelig-f%C3%B8lelse-samme-som-3tri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ja jeg også har akkurat samme greiene.

Har termin om 3 uker nå, og føler akkurat det samme.

Hodet har også festet seg for min del også.

Merkelig med disse smertene nedover lårene, ja...

Tror det er bekkenbunnsmuskler eller noe sånt som strekker seg og at det gjør seg klart for fødsel.

Jeg også tisser masse i løpet av et døgn, og føler at jeg tisser på meg når jeg har tisset ferdig.

lykke til jenter

anki nr3 imagen

Hei! Har 13 dager til termin.Har hatt akkurat samme greiene i 3 uker ca. Men det har faktisk vist seg at disse smertene har hatt en funksjon. Var på kontroll hos jordmoren i dag og da viste det seg at jeg har 1 cm åpning og at livmorhalsen en kort/moden. Så hun tror jeg føder iløpet av neste uke. Så hver gang disse smertene kommer,så sier jeg velkommen. Det er spesielt smertefullt etter sex,men siden sex hjelper på en moden livmorhals så skal jeg fortsette med det:-) De smertene er veldig vanlige å ha for enkelte,og det er ingenting man kan gjøre med det heller. Vi får visst bare ha det slik til vi føder. Men de er ikke farlige sier jordmor.

Annonse

de strøm-greiene kan være nerver i klem. spurte fysio for et par uker siden, har hatt en del av det selv, går ilinger nedover låret, ikke så veldig behagelig. (det morsomste er når beina på en måte svikter under deg ;) .. ) det blir jo mye press mot bekkenet nå, og det går både blodårer og nerver over "bekkenkanten", så er ikke rart de kommer litt i klem en gang i blandt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...