Gå til innhold

Mange som liker navnet Noah Leander ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ALLE skal jo kalle ungen sin for det samme nå jo!! Hva er greia liksom. Skkkelig kult for ungen da å være nr 5 i klassen som heter det samme.

og jente navn.. thea eller linnea isadora....pjuuuuk.skikkelig god fantasi dere har.

Annonse

Jeg vet at du bare ville ha positive tilbakemeldinger, men jeg må si at jeg begynner å bli litt lei dette navnet nå. 3 av 12 gutter i barnehagen heter det, men mødrene deres tror likevel at navnet er originalt! Om et par år kommer 30% av ungene i dette landet til å hete Noah Leander og Savannah. Men noen vil vel ikke skille seg ut, kanskje.

• 1 måned senere...

hei!! noah liker jeg overhodet ikke,men jeg har en sønn selv som heter leander. synest det er helt grusomt at det er blitt ett poppis navn,for da jeg kalte ham det for 7 år siden var det ingen som hadde hørt det før,jeg måtte alltid gjenta det for folk.da var jeg fornøyd,for jeg har alltid skydd navn som alle har(siden jeg har det selv).men uansett...lykke til med valget!!!!

Annonse

Det er jo dere som skal like navnet, ikke vi.

Jeg liker ingen av navna, ikke fordi de er populære, jeg synes godt man kan bruke mye brukte navn uten å få "kjeft", men jeg synes rett og slett de er lite pene. Høres veldig feminit ut, egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...