Gå til innhold

AMMEHJELPER!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, sluttet å pumpe da sønnen min var 6 uker fikk ikke ut noe særlig og han hadde kolikk så det ble bare masse slit.. Men har fortsatt litt melk og kunne tenke meg å prøve å pumpe meg opp igjen.... men melken er litt gul aktig, som den første melken var, ikke så lys som den var da jeg sluttet. er denne melken spisendes??? eller er det ikke lurt å gi han denne melken, han er nå 3 mnd gammel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Relaktasjon er mulig med en motivert baby og mor, helst gjort med hjelpebryst (se ammehjelpen.no). Melken er spisendes, men du må smake litt i begynnelsen, når det er lite kan den være veldig salt. Når du får mer blir den bedre på smak.

Skrevet

Takk for svar..

Men jeg har aldri ammet, han ville ikke ta så jeg gav han på flaske. Så hjelpebryst hjelper desverre lite.. På slutten fikk jeg ikke ut mer enn 150 ml dagen enda jeg pumpet annenhver time hele døgnet. Tror du det er sjangs for å få ut noe mer enn det igjen??

tusen takk for svar

Skrevet

Vet du, kos deg med babyen din nå, ikke styr med dette nå...mye jobb for veldig lite...

Kanskje er ditt neste barn veldig sugevillig?

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar igjen... beklager sent svar men nettet har ikke virket.

Er så trist å tenke på at det ikke går, selvom jeg vet det innerst inne=( Veit at det ikke er så ille å gi mme, men skulle så gjerne gitt allt jeg eier for å få amme, ikke bare gi mm men at han kunne tatt brystet også. Gråter når jeg tenker på hva jeg går glipp av, trist å sitte på ammerom på sentre og gi flaske mens lykkelige mødre ammer barnet sitt=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...