Gå til innhold

Silver Cross.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en Silver Cross på Baby kos

Er det noen her som har erfaring med slike vogner? Er det gode eller dårlige? Plis jeg trenger råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en. Synes det en super vogn. Den er tung og stor, men god for baby og rubust. Vi brukte den fra lillegutt var nyfødt med bag oppi. Nå står den i barnehagen som sovevogn. Den er lun og jeg anser den som fantastiske for små nye babyer.

Hvilken en vil du ha? Kensington´en el baltimor´en? Kensington´en kan slåes sammen og deles i 2 dele. Baltimor´en kan ikke og derfor nesten umulig og frakte i bil. En får den ikke med på fly.

Du må bare spør om du lure på noe. Jeg anbefaler vognen. Den er selvfølgelig mest til bybruk, kollektivtrafikk og sovevogn. Vi bor midt i sentrum, har barnvognsrom i gården og køre ikke bil til vanligt. For oss har vognen været perfekt og vi har brukt den hver dag.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har akuratt kjøpt en silvercross på bruktebarnevogner.no og vil absolutt anbefale den ja,

Skrevet

Jeg har ett februarbarn 2007 barn. Jeg har den som kan deles i to. Den er ingen lett vogn å ta ut og inn av bilen, men det går jo. Har understell til bilstolen hennes også.

Som turvogn er den bare super. Plass til vinterpose. Rygg som kan settes opp. Plass til å bevege seg i. Kan brukes mere enn den første vinteren fordi den er så stor.

Jeg elsker vognen min!

Men er glad for at hun er blitt så stor at om vi bare skal en kjapp tur i butikken så kan hun sitte i sportstrille.

Skrevet

Heisann!

Ta en titt på www.barnevognguiden.no - der står det noe informasjon om de forskjellige Silver Cross vognene! Spennende vogner!

Skrevet

Hei, jeg vurderer også å kjøpe en silver cross kensington (den er jo bare så utrolig flott!!!). Samboer er imidlertid veldig uenig og mener at den er alt for upraktisk. Vi har en liten Peugot 307 (typ liten audi/golf str). Vil den få plass baki? Og er den veldig tung? Vi flytter til en leilighet med trapper fra gateplan til inngangsport. Er jeg helt gal som nekter å gi opp håpet på en SC Kensington??

*fingre krysset*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...