Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg vet jo at man ikke skal bade den første tiden etter at man har hatt egguttak, men når kan man begynne å bade igjen? Har så lyst til å legge meg i badekaret og lese og kose meg leeeeenge :-)
Lilly 79 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Noen klinikker sier en uke, andre 14 dager. Selv hoppa jeg i karet etter 2 dager, da en infeksjon ikke kan gjøre det verre for meg uansett:-/
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 I følge de på st.olav så har jeg ikke hverken bade eller sex forbud etter uttak i dag.. Det beste er om vi lever mest mulig som normalt har jeg fått beskjed om !
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Så forskjellig vi får opplyst altså. Når jeg hadde det forsøket med min x for noen år siden fikk jeg beskjed om ikke å ha sex eller karbad pga infeksjonsfaren. Men husker ikke hvor lenge jeg skulle holde meg unna. Regnet med at dette fortsatt gjaldt jeg da.... hmmmm
Vugge Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Da jeg var på uttak, fikk jeg beskjed om å holde meg unna bading i 10 dager.. Dette var i Porsgrunn, men virker som de har forskjellige meninger om dette.. =)
orkidee* Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ville valgt å følge magefølelsen og det jeg synes høres trolig ut. + at jeg ikke ville tatt noen sjanser.... tenk om de har rett om at man ikke burde ha sex i en uke og ikke bad i 14 dager??? kjipt å få beskjed om at egget er borte fordi man ikke holdt seg unna.... vet de ikke kan si det altså, men hvis?????? Jeg holdt med unna sex og bad i den tiden jeg ble rådet til i Porsgrunn. Er nå gravid.. (hva hvis jeg hadde badet eller hatt meg??) Lykke til uansett hva du velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå