Gå til innhold

Når kan man begynne å bade?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg vet jo at man ikke skal bade den første tiden etter at man har hatt egguttak, men når kan man begynne å bade igjen?

Har så lyst til å legge meg i badekaret og lese og kose meg leeeeenge :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen klinikker sier en uke, andre 14 dager.

Selv hoppa jeg i karet etter 2 dager, da en infeksjon ikke kan gjøre det verre for meg uansett:-/

Skrevet

I følge de på st.olav så har jeg ikke hverken bade eller sex forbud etter uttak i dag..

Det beste er om vi lever mest mulig som normalt har jeg fått beskjed om !

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Så forskjellig vi får opplyst altså. Når jeg hadde det forsøket med min x for noen år siden fikk jeg beskjed om ikke å ha sex eller karbad pga infeksjonsfaren. Men husker ikke hvor lenge jeg skulle holde meg unna. Regnet med at dette fortsatt gjaldt jeg da.... hmmmm

Skrevet

Da jeg var på uttak, fikk jeg beskjed om å holde meg unna bading i 10 dager.. Dette var i Porsgrunn, men virker som de har forskjellige meninger om dette.. =)

Skrevet

Jeg ville valgt å følge magefølelsen og det jeg synes høres trolig ut. + at jeg ikke ville tatt noen sjanser.... tenk om de har rett om at man ikke burde ha sex i en uke og ikke bad i 14 dager??? kjipt å få beskjed om at egget er borte fordi man ikke holdt seg unna.... vet de ikke kan si det altså, men hvis??????

Jeg holdt med unna sex og bad i den tiden jeg ble rådet til i Porsgrunn.

Er nå gravid.. (hva hvis jeg hadde badet eller hatt meg??)

Lykke til uansett hva du velger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...