nungo Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Oppdaget til min skrekk mandag kveld at jeg blødde. Jeg er i uke 26 og har ikke hatt blødninger i dette svangerskap tidligere, men har dessverre mistet to ganger før. Vi var på hytta langt fra beboet strøk (og uten mobildekning) og da vi også hadde med oss jenta vår på 4 år, var jeg litt avventende til å dra avgårde på sykehus. Jeg drakk et glass kald cola og merket meget tydlig liv; hadde ikke noe vondt heller, så vi bestemte oss for oå se det litt an. Neste morgen blødde det fremdeles og vi bestemte oss for å dra til nærmeste lokalsykehus. Jeg tror ikke akkurat vaktlegen der var vant med gravide kvinner :-) Han hadde ikke noe ultralyd heller, men sjekket med "nedentil". Han kunne ikke kjenne noen åpning eller annet "farlig" og jeg ble sendt hjem med beskjed om å ta det helt med ro. Vi dro hjem fra hytta, Blødningen stoppet etter ca. 1 døgn, men jeg var likevel noe urolig. Kontaktet min fastlege og var til ultralyd i går. Heldigvis står alt vel til med vår lille jente :-) Kan ikke beskrive hvor lettet jeg var :-) Det var absolutt ikke noen hyggelig opplevelse, men foreløpig skulle det ikke være grunn til engstelse. De kunne ikke si hvor blodet kom fra, men morkaken lå høyt og fint, så det var ikke den som løsnet.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Skjønner godt om du har vært engstelig.Det er godt du har fått sjekket det opp. Hadde selv en liten blødning rundt uke 20 og ble redd, har som deg mistet før. Men ultralyd og undersøkelse viste at alt var i orden. De kunne heller ikke si hvor blodet kom fra. Men alt har gått fint etter det og nå er det bare ca 6 uker igjen til termin.
yasumi Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Så bra at alt gikk fint, skjønner godt at du var nervøs, i tillegg til at dere var langt fra folk. Mange bekymringer vi skal igjennom! Lykke til videre.
Dolly Duck Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Huff, ikke akkurat en slik høstferie man ønsker seg! Det var iallefall godt at både du og lillejenta har det bra! Masse lykke til videre!! 8-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå