Gå til innhold

Må jeg bare regne med å være så sliten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid for 2.gang men kan ikke huske jeg var så sliten sist. Orker ikke å gjøre noe som helst annet en det som er strengt nødvendig, dvs gå på jobb og passe storesøster. Huset flyter av rot og støv. Ligger mye på sofaen og ser tv. Orker ikke spise noe særlig heller. Mannen er mye bortreist.

 

Skal til legen neste uke (uke 11). Bør jeg be om gradert sykemelding f.eks 20 %. Håper jo det går over snart, men synes nesten det blir værre og verre. Kanskje jeg har jernmangel?

 

Noen som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det sånn. jeg er helt utamttet. har vært sykemeldt en stund, pga at jeg er sliten og veldig kvalm. jeg orker omtrent ingenting.

blir svimmel når jeg reiser meg og har stått på bena litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg, trøtt og sliten, huset flyter og alt jeg orker er bare akkurat det jeg må gjøre.

Hadde det heller ikke slik i svangerskap 1, men da var det jo bare meg og magen, ingen som krevde noe av meg slik som det er nå.

 

Jeg har også vurdert gradert sykemelding, men har rett og slett ikke samvittighet til det. Skal heller vente til jeg er litt lengre på vei for da tror jeg det blir enda mer slitsomt.

Så min oppskrifte er legge seg meget tidlig, bare la huset flyte og komme seg gjennom dagen så godt man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...