Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Håper virkelig de dør!!! jeg tar de alltid på de måten i hvertfall... klarer ikke ta de med papir osv:( æsj! Hehe!
varg veum Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 det lurer jeg også på!! for jeg støvsugde 18 fluer i vinduet på loftet ..sånne monster store feite.... endte med at jeg satte en plastpose på enden av støvsugeren å lot støvsugeren stå igjen der oppe.... hmm lurer på om den bare ska få være...får kjøpe meg en ny...haha
rødhette* Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har fundert på det mang en gang, særlig den gangen jeg støvsugde et DIGERT insekt jeg ikke ante hva var en gang, for flere år siden. Men jeg så aldri mer til det, så tror de forblir inni støvsugern... heldigvis!
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 edderkopper dør nok, men gresshopper gjør IKKE det!! de kryper ut igjen, og venter på at noen løfter på støvsugeren....
Turid Laila Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg pleier også å ta de med støvsugeren hvis den står fremme, eller det er et kjempestort insekt som jeg ikke tør ta med papir. For er jeg alene hjemme så MÅ jeg jo ta de selv! Pleier å ta jif på tørkepapir og så fange de inni der og etterpå skylle med varmt vann, da er jeg SIKKER på at de ikke lever hehe...
Turid Laila Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 Åhh da skal jeg ikke ta gresshopper med den! Hadde en diger en på soverommet for et par uker siden! var hvertfall ti cm lang! Godt jeg ikke var alene hjemme da altså! Den døde forresten ikke da den ble slått med en tung bok heller, ble bare litt ør...
Venter på bitteliten Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Nope, they sleep with the dust....
ny vestfold Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 de kan resikere og komme ut igjen,det er noen år siden nå..så leste jeg et innlegg om det her inne på dib og da var deten som svarte at:edderkopper kan legge egg i støvsugeren og når en til slutt leer på den så kryr de over alt.så eg har slutta og ta de med støvsugeren
It's all about me Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Får ta ut posen etterpå og hoppe på den, da må de iallfall være død.........he he )
Turid Laila Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2007 ÆÆÆSSSJJ!! Nei da skal jeg begynne å ta alle med papir! Og de som er for store skal jeg slå i hjel!!!
Mockanin Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Og hvorfor i H.... måtte jeg lese dette innlegget her.. Nå føles det som jeg har massevis av småkryp som kryper på meg. *grøsser*
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 jeg tar ikke sjangsen på at de kryper ut igjen så jeg spyler de i do....spørs på størrelsen,er de sånne monster store tar sambo de.. men er jeg alene...ja da må jeg pent ta dem selv..orker ikke bo i leiligheten i visshet om at det er en MONSTER stor edderkopp her et sted..
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 ...skulle startet en folkeaksjon mot edderkopper...! hehe
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 Skjønner Helt seriøst ikke poenget med å drepe innsekter! Er det ikke bare å slippe dem ut da?? Selv om de er små så lever de faktisk. Tenker dere aldri på det eller? Jeg virker sikkert helt teit som mener det er feil å drepe innsekter, men det driter jeg i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå