Gå til innhold

Flaut med tidlig mage?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig tidlig fått en tydelig kulemage som tyter godt ut, og har gått over til å bruke mammaklær allerede, det er så ubehagelig med belter og bukser som strammer! Med forrige så kjøpte jeg ikke mammaklær i det hele tatt, men var mye tynnere i utgangspunktet da jeg ble gravid, så jeg føler det mer som at jeg er feit enn gravid nå - livmoren og alt er jo så liten enda, så alt som tyter ut må jo være fett?

Jeg har også bare gått ned i vekt hittil, og magemålet mitt har økt...

Jeg gleder meg til det er "lov" med stor mage jeg! Synes det er litt pinlig rett og slett og fortelle at joda, jeg er bare tre måneder gravid, men har like stor mage som noen som er fire og fem måneder...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10544249-flaut-med-tidlig-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! æ e 3 mnd på vei og æ syns åsså sjøl at æ har fått mage, men æ e bare stolt av den! Tenk på at vi alle e forskjellig, noen får mage tidlig, mens andre får det seinere.. Æ har kun gått opp 1 kg, men magen min e blitt større. Kjøpte mi første gravid bukse i dag, for æ syns det e så ekkelt at det stramme over magen. Det e viktig å ha det komfortabelt:)No går æ bare å vente på at magen skal bli stoooor, så alle kan se skikkelig at æ e gravid:)

Bestill en time hos legen og finn det ut ;-) jeg er 3 mnd på vei og var nettopp på ultralyd. Jeg så veldig tydelig at det bare var en aktiv krabat der inne. Så hvis du har to! så ser du det nok med en gang. Jeg har stabil og normal vekt, men jeg får absolutt ikke igjen buksene lenger :-D. Jeg er glad for at det vokser, dette er mitt første.

Jeg synes det er veldig koselig å se andre gravide med mage :-) Vi er jo medlemmer i barnimagen klubben :-) men jeg må innrømme at jeg syntes det var litt pinlig når jeg så gravid ut for en mnd siden :-D jeg tror jeg var mest oppblåst på den tiden... Magen er litt større nå men fastere og mindre luftig for å si det sånn :-D

Dette ble langt! Jeg synes bare at dette er så fantastisk morsomt :-)

Skjønner hva du mener...jeg var sikker på at alle kunne se det på meg for leeenge siden,men det var det altså ikke! Jeg tror kanskje vi ser det aller best selv;)

Og vi må egentlig ikke være flaue i det hele! Det er jo ikke noe vi kan noe for! Og ikke kan vi gjøre noe med det heller... Men skal bli deilig å se gravid ut, ikke bare lubben rndt magen!

Annonse

Heia

Jeg er 3 mnd på vei idag og har fått skikkelig mage. Stor og rund så folk tror jeg er i 4-5 mnd. Spesielt på kveldene,da ser det nesten ut som om jeg har spist noe voldsomt fordi magen står rett ut.

Det jeg synes er så rat er at jeg har "den" kulemagen,men når jeg ligger flatt så forsvinner omtrent magen? Hvorfor gjør den det?

I starten nåe man er luftfull og ikke riktig vet om det er mat eller livmor som buler ut, så skjemmes jeg også at magen. Men nå er jeg snart i uke 15, livmora er kommet opp, og magen stikker ut mye (selv etter jeg har vært på do). Så nå begynner den litt flaue perioden å gå over til den stolte perioden. Det er godt. Kjøpte meg 3 mammabukser på tirsdag, og de sitter flott på. Så fra nå av er det bare gravidtetsfølelse. Håper også på å kjenne liv snart. Dette er svangerskap nr.3, og da kjenner man det gjerne litt tidligere enn med nr.1. Livmoren var også litt større allerede i starten.

Eg måtte kjøpe mammakle i veke 7, eg. Masse luft og trange bukser var ein dårleg kombinasjon. No har eg ganske tydeleg gravid-mage og er stolt av det. Går gjerne i kle som framhevar magen. Men eg ser at når eg går i mammabukser med strikk som går oppover magen, så får eg finare form på magen enn med bukser som går under magen.

Er vel ikke noe å være flau over at magen kommer litt tidlig? :-)

Men, jeg lurer på en ting: Hvorfor er det så mange her som sier de gleder seg til "magen kommer" at de vil vise den frem etc.? Skjønner ikke dette jeg, og håper min kommer så sent som mulig.

Jeg fikk også veldig tidlig mage. Nå har jeg bare noen av de joggebuksene som var store i utgangspunktet å gå i. Så jeg får vel ta meg en handlerunde. Bare utvalget har kommet seg litt siden sist jeg tok en titt. Jeg må nemlig opp i str L for at beina skal være lange nok. Problemet da er at den ikke sitter noe særlig godt på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...