Gå til innhold

SEX! HVA ER DET?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sexlysten er helt på bånn for tiden, mend nr. 1 var vi som kaniner nesten hele svangerskapet, men nå er det null.

Tror det kommer av at jeg konstant er sliten av å ta meg av hus, barn osv.

 

Er det flere som har samme "problemet" eller er vi de eneste med labert sex-liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann du er ikke alene om dette nei...har så absolutt ingen sex-lyst og begynne han å mase så tenker jeg bare jaja da blir et iallefall ei lita stund te neste gang hehe nei huff høres så dumt ut...håper den kommer litt tilbake etterhvert<:)lykke te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. sånn er det i heime her og, har bare lyst til å sove hele dagen, men jeg håper det kommer seg, stakkar gubben..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen :-) Forrige svangerskap var sexlysten på topp og jeg hadde lyst hele tiden. Men nå er den HELT borte... Tror det kommer litt av at vi har jobbet så iherdig med å bli gravide dette siste året. Det meste har dreid seg om sykluser, eggløsningstester og sex til rett tidspunkt. Det har nok noe av skylda + at jeg er mer sliten siden dette er vårt 3 barn.. Men satser på å komme sterkere tilbake....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også. 0 sex lyst. får dårlig samvittighet. Men sambo "presser" meg ikke. Han bare ok, håper bare vi kan gjøre det ett par ganger før termin iallfall.. Stakkars gutten min, får jo enda dårligere samvittighet da.

 

Har ikke lyst til og kline med han heller, for jeg er helt sykt var for lukter..

Huff...

 

(9+0 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...