Gå til innhold

Tenk om det ikke er noe der inne....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 9 uker på vei i dag, og har vært en del uggen og slapp i de siste ukene, men har sluppet billig unna i forhold til mange andre. Kaster ikke opp, og klarer meg fint på jobb. I de siste dagene virker det som den verste hormontåka har lettet litt også....Men så snart symptomene begynner å blekne, kommer tankene om det kanskje ikke er noe der inne likevel...Har ikke hatt none blødninger, så alt er sikkert i orden, men likevel....en vet jo ingenting...Man må vel ha en blødning for å få SA? Eller kan man ha en MA uten noen blødning?

Skal til om 3 uker, og UL i uke 17 eller 18, så det er jo sååå lenge til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slutt og bekymre deg så går det bra:)

bare nyt de symptomfrie ukene så lenge du kan....

 

jeg gikk også og bekymret meg masse og var ikke dårlig før i uke 20,men hvet du hva??

Drittet kom:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Er som om jeg skulle skrevet det selv. Var på ul sist uke, og så ett lite hjerte banke og alt så fint ut. (fikk ul pga. at jeg bare har hatt 1 mens siden fødsel i februar, for og finne ut hvor langt jeg var på vei) men like vell.Tankene flyr rundt i hodet mitt..

Har lyst på en til ul før uke 12.. om det skulle være noe galt så slipper jeg liksom øg føde da.. Tenker så ufattelig mye rart..

 

(9+0 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...