Tre små & mammaen Skrevet 3. oktober 2007 #1 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sendte ut pm til der alle, men bare fått adressen til Pia og polarn :-) Kan dere andre sende nav og adresse på pm til meg så håper jeg de hemmelig vennene kan gis ut i kveld :-) Men kan jo være at dere ikke har kommet inn på dib. nå de siste dagene? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 3. oktober 2007 og selvfølgelig trenger jeg din andresse camham :-) beklager at jeg glemte å skrive det .. *flau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da har jeg fått fra pia, polar`n og mammaen til lillegutt :-) Trenger ennå fra dere andre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor1 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da her jeg sendt deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da mangler jeg bare camham sin adresse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg har fått adressen din camham av lineberta. om du ser denne så pip ut så jeg kan sende din adresse til din hemmlige venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camham Skrevet 4. oktober 2007 #7 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei, har sendt pm og mail med adressen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 6. oktober 2007 Da skal alle ha fått udelt sin hemmlige venn å sende en overraskelse til:-) Gaven må være sendt innen 15. oktober. Vi ble enige om en pris på ca 150 + porto :-) Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå