Gå til innhold

SkipHop stelleveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne rimelig på nett? Og passer den til alle vogner? Har TFK.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe fra lilleprinsen.no - har handlet både vogn og vinterpose derfra og er veldig fornøyd med servicen :-)

Har bare ikke bestemt meg for hvilken jeg vil ha...

Etter det jeg har forstått passer den til alle vogner.

Skrevet

Tror den passer til de fleste, det er et sånt feste på den som kan settes rundt styret hvertfall.

Super stelleveske. Tror du kan få den litt rimeligere på kiwikid. Jeg sendte dem en mail og spurte om porto til Norge, men har ikke fått noe svar. Da det generelt er DYRT å frakte fra USA så har jeg ikke turt å bestille derfra... har også sett at det ligger noen brukte på finn.

Skrevet

du får nye på www.ebay.com fra seriøse selgere til rundt 50dollar. så er det 23 dollar i frakt. med en dollarkurs på rundt 5,5 blir det bare ca 400,-

de sender det som "gave" så da slipper du toll og moms

(men husk å be om det - de er ikke så inn i norske tollregler, hehe)

finnes også brukte der til en billigere penge

Skrevet

Hei.

Jeg bestilte fra Kiwi kid for litt over en uke siden. Har ikke faatt veska ennaa, men det tar visst ca 2 uker.

Den kosta $50 ogsaa kommer $20 i tillegg, de sender alltid som gave saa det bör ikke komme toll og mva i tillegg. Saa det bör bli ca $70 som er ca 400kr.

Skrevet

20 dollar, er det for frakten?

Helt utrolig hvor store prisforskjeller det er i Norge og utlandet. Nesten så jeg ikke skjønner hvordan babybutikkene går rundt...

Skrevet

Tusen takk for svar jenter. Da har jeg bestilt på kiwi-kid. Drøyt 400 kr. inkl. frakt. Dette er under halve prisen av alexi.no. Og i butikkene her må du ut med ca 1200 for denne tror jeg. Utrolig hva du kan spare ved å shoppe litt rundt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...