Stoltmai mamma:) Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei.. jeg har vært kvalm siden en uke før mens, da begynte jeg å kate opp, og har siden vært kvalm, er 9+1 i dag, og er ganske lei nå, jeg er så sulten, men når jeg spiser tar jeg to bt så brekker jeg meg, jeg prøvde prostafen, reisesyk tabl, men da ble det knock ouut på meg, prøvde å ta en halv en ettter det,men da funket den ikke, har prøvd sea band nå, men det jelper heller ikke... er så lei dere.... Jeg er nå sykemldt pga kvalmen, jobber med mat, og det funket ikke, holdt på å kaste opp på en kunde, og det går jo ikke, håper kvalmen gir seg etter tre mnd, håper ikke jeg slekter på min mor der som kastet opp hver dag i 9mnd... fysj..... Er også vedlig trøtt, så føler bare jeg sover om dagen, men sover dårlig om natta, våkner hver morgen rundt kl 7, da er jeg så uggen at jeg ikke vet hvordan e skal snu meg i senga.. flere som har det sånn??? unner ingen dette må bare si, at i tillegg til alt dette, så bygger vi hus, skal flytte inn om en mnds tid, fytti for et slit
linda-81 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 hej mimmi21! ja, det är nog fler som får stå ut med att vara dåliga, själv är jag i uke 11+6 och är fortfarande lika kvalm. Men på mig virker postafen bra,och tar det då jag ska på jobb,men ikke ellers.. sägs att det ska gå över i uke 14, em har också en vänninnan som mådde dåligt till uke 22,hoppas vi slipper det!
Vivera Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Uff ja... Jeg er i uke 6+5 nå, og har vært kvalm siden uke 3. Til å begynne med var jeg bare litt småkvalm, men forrige uke forverret det seg kraftig. Er også konstant sulten, men klarer omtrent ikke å spise noen ting. Er verst på morgenen og formiddagen. Jeg våkner hver dag i 6-7 tiden, og er så kvalm at jeg ikke klarer å ligge stille. Må da stå opp, og sitter en god stund på do før jeg kan gjøre noe som helst (har løs mage i tillegg til kvalmen på morgenen). Så tvinger jeg i meg ett knekkebrød med bare smør, tåler jo ingen typer pålegg. Hvis jeg er heldig kaster jeg opp etter frokosten, da blir jeg mye bedre en stund. Hvis jeg ikke kaster opp, er jeg skikkelig kvalm helt til lunch. Prøver å småspise litt på jobb hele formiddagen slik at det ikke blir verre, men det er ikke mye jeg får i meg. Klarer heldigvis å spise litt lunch, og etter lunch kommer det seg en del, men helt bra blir det aldri... Forrige gang (3 år siden), hadde jeg det slik til uke 14-15. Kan ikke si at jeg ser lyst på de neste 7-8 ukene nei :-(
OhMyGod!!! Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 heisann, fikk resept på Afipran fra legen i dag jeg, å foreløpig har jeg kunne spist to skiver med leverpostei på og gått ned med en kurg klær i maskinen uten å spy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har vært sykmeldt i 3uker pga kraftig kvalme og oppkast. skal til akupunktur på mandag nå for å se om jeg kan bli bedre av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå