Gå til innhold

Var på ultralyd i går og....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!!

Var selv på ultralyd i dag, fikk ny termin 8. mars (i stedenfor 4.). Jeg får en liten gutt =) Det var så uvirkelig å ligge der å se at den lille babyen er inne i magen min.. Lå der med tårer i øynene jeg =) Løp rett ut og kjøpte en blå sparkebukse =)

Gratulerer til dere også!

Spiller jo egentlig ingen rolle hvilket kjønn det er, man blir jo overlykkelig uansett over at det er friskt :-) Fikk også tårer i øynene, var veldig fint og se så klare bilder, med førstemann skjønte jeg ikke opp ned av bildene, men nå så vi klart og tydelig alle kroppsdeler :-)

Menstermin var 3 mars, ble flytta til 5 mars så det var jo ikke store forandringene..

så kjekt da:) har en gutt på to fra før, skal på ul i morgen.. er så spent.. håper alt er som det skal med den lille babyen vår:)

får nok ikke sove i natt.. jeg har termin 5 mars nå, så blir spennende å høre hva de sier.

lykke til dere;)

Annonse

Gratulerer med frisk jente! Jeg var også på Ul i går og var visst den 5 persinen der den dagen med jente i magen.

Helt uvirkelig å se på hun hikker og spraker.. alt er så tydelig. Jeg hadde med Thomas og svigermor. Alle tre gikk ut derifra med blanke øyne og glis om munnen.

Har vært på rosa shopping i dag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...