Gå til innhold

Var på tidlig UL på mandag :)))))))


DollyD  ♥ Vida & Mikkel

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

 

Jeg er ca. 8+3 på vei (Iht. UL er jeg 8+5) idag.

 

Å være på UL var helt fantastisk!! Vi fikk se det nydelige lille knøttet ligge der inne .. og hjertet som slo raskt & fint!

Herregud, jeg er forelsket allerede!!!!!

 

Gleder meg sÅÅÅ til å bli mamma!!

 

Klemmer til alle dere jentene her inne :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehehe, men hvor godt så du fasongen på fosteret? utvendig eller innvendig ul?

 

skal nemlig ivei i morgen, 8+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du,

 

Det er kun innvendig UL som funker så tidlig .. fosteret er for lite for utvendig... Vårt var 1,7cm .. en halv fyrstikk :))) hihi

Og man ser alt ganske godt faktisk! Hode, øyne, noen armlignende greier....:) Ikke ben ennå .. men antydning til det ...

Og så ser man hjertet banke .. Det ga en utrolig deilig følelse!!

Både sambo & jeg gråt en skvett ....

 

Lykke til på UL imorgen!! Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :) gleder meg til å se jeg og, men fosteret skal nå ha fått armer og bein nå (knøttesmå, men likevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Å så herlig å kunne se den lille allerede! Bare lurte på hva som er grunnen til at dere fikk tidlig ul, hvis jeg kan spørre om det?er 5+4 og har hatt litt krampe vondt i magen, bare 4-5 ganger, som er annerledes enn murringene og stikkingene som er der mer eller mindre hele tida. Hadde det vært en grunn til å få tidlig ul og burde jeg bekymre meg? skal til første kontroll om en uke, når jeg er 6+4, så skal høre med legen da men fint om dere deler deres tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...