Gå til innhold

Var på tidlig UL på mandag :)))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

Jeg er ca. 8+3 på vei (Iht. UL er jeg 8+5) idag.

Å være på UL var helt fantastisk!! Vi fikk se det nydelige lille knøttet ligge der inne .. og hjertet som slo raskt & fint!

Herregud, jeg er forelsket allerede!!!!!

Gleder meg sÅÅÅ til å bli mamma!!

Klemmer til alle dere jentene her inne :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe, men hvor godt så du fasongen på fosteret? utvendig eller innvendig ul?

skal nemlig ivei i morgen, 8+5

Skrevet

Hei du,

Det er kun innvendig UL som funker så tidlig .. fosteret er for lite for utvendig... Vårt var 1,7cm .. en halv fyrstikk :))) hihi

Og man ser alt ganske godt faktisk! Hode, øyne, noen armlignende greier....:) Ikke ben ennå .. men antydning til det ...

Og så ser man hjertet banke .. Det ga en utrolig deilig følelse!!

Både sambo & jeg gråt en skvett ....

Lykke til på UL imorgen!! Klem

Skrevet

takk for det :) gleder meg til å se jeg og, men fosteret skal nå ha fått armer og bein nå (knøttesmå, men likevel)

Skrevet

hei!

Å så herlig å kunne se den lille allerede! Bare lurte på hva som er grunnen til at dere fikk tidlig ul, hvis jeg kan spørre om det?er 5+4 og har hatt litt krampe vondt i magen, bare 4-5 ganger, som er annerledes enn murringene og stikkingene som er der mer eller mindre hele tida. Hadde det vært en grunn til å få tidlig ul og burde jeg bekymre meg? skal til første kontroll om en uke, når jeg er 6+4, så skal høre med legen da men fint om dere deler deres tanker!

Skrevet

vi har bestilt privat ul vi da :) så betaler for det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...