Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutt eller jente? er jo selvfølgelig det samme, og babyen er like ønsket uansett, men om dere kunne velge kjønnet... jeg hopper frem og tilbake hele tiden.. tenkte først storebror, så gutt først.. hehe, men nå er det vel det samme.. men vært kos å fått en jente en gang iallfall, så jeg kunne brukt alle klærene vi brukte når vi var små, som var strikket av de i familien :)

lykke til alle sammen, uansett..

Skrevet

Jeg vil bli fornøyd med enten en gutt eller en jente :o)

Men hvis jeg måtte velge hadde jeg valgt en jente siden jeg allerde har en gutt.

Har lyst på flere enn en til. Så hadde jeg blitt garantertå bli gravid enda en gang hadde jeg ønsket en gutt til nå først. Men etter å ha prøvd i 11 måneder tar jeg ikke det som en selvfølge lenger.

Så ja takk begge deler :o)

Skrevet

For meg spiller det absolutt ingen rolle. Men sambo vil så gjerne ha jente, han har navn klart og alt. Så hvis jeg MÅTTE velge, hadde det nok blitt jente;)

Skrevet

Jeg ønsker meg begge deler. :) Jeg har så lyst på tvillinger.. :) Samboeren har en gutt fra før, så hadde ikke gjort noe om jenta kom først da, vi skal jo også ha flere enn ett barn. (Hvis vi er så heldige at vi kan få barn da!)

Skrevet

hehe, er enig med dere.. det spiller jo seff ingen rolle.. men hvis man f.eks har et kjønn fra før og ønsker en av hver ; ) er veldig spent på ikm denne uken og hååper jeg er heldig..

Skrevet

så lenge ungen er frisk og velskapt så er det det eneste som teller. men er jo lov å håpe så jeg håper på gutt siden jeg har jente fra før

Skrevet

SIDEN VI PRØVERPÅ FØRSTE SÅ ER DET DET SAMME.

oi.....hehe.

men har 3 nevøer så hadde vært kos med en jente.

men en gutt er mer enn velkommen også!!!!!

bare gi meg et barn....hehe.

Skrevet

ja skjønner det.. er første her og, så egentlig helt det samme! er nok bare ekstra nyskjerrig på jente siden jeg har vært rundt begge småbrødrene mine fra de var født til nå (5 og 8 år nå).. men gutt er like velkommen altså... : ) men i løpet av livet håper jeg vi får oppleve og ha en (eller fler) og hvert kjønn : )

Skrevet

Jatakk begge deler:)

Vi har to gutter fra før så det hadde jo vert kjekt med en liten jenta da, men som mannen min sier så "kan" vi jo gutter :)

Vi ønsker så veldig å få et barn til, en liten attpåklatt:) uansett gutt eller jente vil vi bli sååå lykkelig!!!

Skrevet

Hvis jeg kunne velge hadde jeg valgt å få jente.

Fordi jeg har en jente fra før og jeg har 2 søstre selv og føler at vi har et spesielt bånd sammen.

Generelt føles det ut som om to barn av same kjønn leker best sammen...vet ikke hvorfor men tror det.

også et annet stort pluss er ALT vi har av klær og utstyr som er lyserosa...fra dukkestuer til badeleker =)

men får vi gutt har vi jo en av hver, en prins og en prinsesse.. og det er jo stas det også

Skrevet

Har gutt fra før så det hadde sikkert vært morsomt med ei jente. Samtidig er jeg jo guttemamma, og det er gutter jeg kan, så tror det vil bli snålt i begynnelsen hvis det skulle vise seg at vi får ei jente:-)

Spiller med andre ord absolutt ingen rolle:-)

Skrevet

Spiller ingen rolle så lenge jeg får et friskt barn, men får jeg en gutt kan jeg ta en laaaaang pause siden jeg har ei jente fra før av. Det er fint med begge kjønn synes jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...