Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 har ei simo kombi 2007 mob med vendbart styre.. og ei carena easy som er brukt som shoppingvogn.. men har egentlig veldig lyst på ei emmaljunga scooter vogn.. hva kan jeg evt ta for mine vogner? følger med en del utstyr til dem begge.. nypris på simoen var 8800,- og carenaen 2100,-
It's all about me Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hvor mye utsyr har du kjøpt til Carenaen egentlig siden nyprisen er 2100,-??? Det er jo myyyyyyyyye for en Easy.
LegallyBlond Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Carenaen koster vel rundt 900 ny, ville ikke tatt mer enn det med utstyret inkl. Og simoen ville jeg kanskje prøvd meg på 6500 eller noe. Kommer jo veldig an på hvor mye utstyr som følger med da.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 her oppe koster carenaen 1299,- mye dyrere enn andre steder i norge.. og det er på alle vogner.. skikkelig frekt av foretningen synes nå jeg da.. til simoen er det baby bjørn stelleveske(ryggsekkutg),softline snuggle,myggnetting,regntrekk og softline seat. til carenaen har jeg softline seat,softline snuggle og vindtrekk/fottrekk.
LegallyBlond Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Det var dyrt!!! Du kan jo forsøke å selge den i nærområdet ditt da, kanskje du kan ta litt mer for vognene der? Var jo mye fint utstyr så du kan jo prøve med en 1000-lapp for carenaen og 6500-7000 for simoen, og så heller gå ned i pris om du ikke får solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå