Gå til innhold

noen her som er rundt 7 uker og som ikke er kvalm


håper på vinterbarn

Anbefalte innlegg

hei. finns ikke kvalm, litt bekymret for at det er noe galt :( men har voksesmerter og ømme bryst, det er muligens gode tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg er 11+1 i dag og har enda ikke hatt antydning til kvalme , men veldig ømme bryster og mens smerter. Det er jo ikke alle som blir kvalme. Kos deg mens du kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortsett å vær superglad du! Selv om det sies at det er et sunnhetstegn å være kvalm, så skulle jeg gjerne vært det foruten... pjhuk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+6 i dag... Bare uteblitt mens, ømme bryster og voksesmerter her også! Slik var det med de to første også! Deili! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kvalme, er 9 uker.

Var ikke kvalm sist heller, men hadde svangerskapsmigrene som kom tidlig. Fortalte dønn stolt til ei venninne i går at jeg ikke har hatt antydning engang ennå, og i dag har den kommet, ligger rett ut. Kjempefint det med en ettåring i hus:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 9 nå... Har ikke vært kvalm i det hele tatt, jeg! Bare puppene som har begynt å bemerke seg (...veeeldig også!!!) AU!!! Nyt at du slipper å være kvalm du!:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er sju uker, og ikke vært kvalm enda... Men har litt smerter i underlivet innimellom. Håper smertene går over, men at jeg likevell ikke blir kvalm...!!! :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 + 4 og har ikke vært kvalm i det hele tatt. Har hatt lite symptomer, men har den siste uka merket det bedre på kroppen at jeg er gravid. Når jeg først er sulten, blir jeg veldig sulten og må ha mat raskt, hvis ikke blir jeg uvel. Brystene har også i løpet av den siste uka blitt ømmere, og blodårene synes også bedre. Deilig å kjenne graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker på vei, og er ikke kvalm. Var mye kvalm med min første, og da har en kanskje lett for å sammenligne svangerskap. Men jeg har skjønt at slik trenger det ikke være.

 

På den annen side har jeg jæ... ømme bryst, og er trøtt stort sett hele tiden etter kl 14. He he...

 

Men men det er jo bare sånn det kan være det... ;-)

 

Jeg håper ikke kvalmen kommer, det er ikke noe å "hige" etter akkurat. Men jeg forstår at du spør, for det skal en liksom være i første trimester. Men det er nok også like "normalt" og ikke være det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge statistiske undersøkelser er det hele 40% av gravide som ikke er kvalme under svangerskapet, altså nesten fifty fifty. Jeg er kun 6.uker på vei med nr.3. og ingen kvalme så langt, det er jo bare å nyte tilstanden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører hjemme her. 7 uker i dag, ikke kvalm. Men puppene vokser grasalt, måtte kjøpe nye bher igår. Dessuten sliter jeg med mensmurringer og en fryktelig trøtthet. Vi får bare håpe at alt er i orden likevel. Vil gjerne slippe å være kvalm, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...